عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
نماینده آیت الله سیستانی:
شیخ کربلایی گفت: اگر شهدا نبودند، به نوامیس و مقدسات عراق اهانت می شد و مراقد مقدس عراق به قدم های ناپاک تروریست ها آلوده می شد و این دردناک ترین تصویری است که ما می توانیم تصور کنیم.ش
عقیق: حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی در سخنان خود در جشنواره دومین سالروز صدور فتوای جهاد کفایی در صحن مطهر امام حسین علیه السلام گفت: اگر شهدا نبودند، به نوامیس و مقدسات عراق اهانت می شد و مراقد مقدس عراق به قدم های ناپاک تروریست ها آلوده می شد و این دردناک ترین تصویری است که ما می توانیم تصور کنیم.

وی افزود: مادران و پدران شهدا با شهادت فرزندان خود در راه خدا مدال بزرگی دریافت کردند و به توفیق عظیمی دست یافتند.

کربلایی ادامه داد: جدایی پدران و مادران از فرزندان شهید خود یک جدایی موقت است و شما به زودی با فرزندان خود در بهترین حالت ها ملاقات خواهید کرد و اگر پرده ها از چشمان شما کنار می رفت، می دیدید که فرزندان شما در چه سعادتی هستند.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا باید به فداکاری و ایثار فرزندان خود در راه حفظ مقدسات افتخار کنند. شما در روز قیامت به شهدای خود افتخار خواهید کرد و این شهدا در آن روز شفیعان شما خواهند بود و این سعادت بزرگی است که خانواده های شهدا از آن بهره مند می شوند.

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا است که ما امروز با عزت و کرامت و امنیت زندگی می کنیم و مقدسات و نوامیس ما در امان هستند و از این رو انسان نباید به خاطر شهادت این قهرمانان اندوهگین باشد.

وی افزود: شهید هم اکنون به واسطه برخورداری از نعمت های الهی و بهشت خوشحال و شاد است و شهدا اکنون از حال ما آگاه هستند، اما ما این را نمی دانیم و احساس نمی کنیم.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین