عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
فردفانی:
نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن با بیان اینکه با توسل به حضرت زهرا(س) در مرحله نهایی شرکت کردم، گفت: تلاوت در محضر مقام معظم رهبری برایم خیلی مهم‌تر از کسب رتبه نخست این رقابت‌ها بود و از مدت‌ها قبل برای تلاوت در محضر ایشان برنامه‌ریزی کرده بودم.
عقیق:«مجتبی فردفانی» نفر اول سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشورمان در گفت‌وگویی گفت: من برای برتری در این رقابت‌ها تام تلاش خود را به کار گرفتم تا بتوانم دل رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران را شاد کنم.

وی با بیان اینکه تلاش‌‌های مسئولان مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) و مردم شهرم مرا تشویق به پیشرفت در عرصه حفظ کرد، افزود: من در مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) موفق به حفظ کل قرآن کریم شدم به همین دلیل به حضرت زهرا(س) هم ارادت ویژهع‌ای دارم تا جایی که حتی امروز وقتی قرار شد در جایگاه تلاوت کنم پیش از ارائه محفوظاتم به ایشان توسل کردم و از حضرت خواستم مرا یاری رساند.

فردفانی به دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر سال پس از پایان رقابت‌ها شرکت‌کنندگان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و برترین‌های هر رشته در محضر ایشان تلاوت می‌کنند. من وقتی متوجه شدم که قرار است به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قران شرکت کنم همواره برای تلاوت در محضر رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی می‌کردم و مطمئن بودم که با توسل به ائمه اطهار(ع) به موفقیت دست می‌یابم.

وی با بیان اینکه تلاوت در محضر مقام معظم رهبری برایم خیلی مهم‌تر از کسب رتبه نخست این رقابت‌ها بود، گفت: اصلی‌ترین انگیزه‌ برای کسب رتبه نخست در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم همین دیدار و تلاوت در مضر رهبری بود.

فردفانی با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل به این فکر می‌کردم که باید مقام نخست را کسب کنم تا بتوانم در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاوت کنم، خاطر نشان کرد: برای تلاوت در محضر مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده‌ام؛ از چند ماه پیش با خود فکر می‌کردم که کدام آیات را تلاوت کنم که با این محفل نورانی تناسب داشته باشد و از همه مهم‌تر قصد دارم تلاوتی معنامحور ارائه دهم چرا که یکی از توصیه‌های معظم‌له این بود که در محافل تلاوت‌هایی معنامحور بخوانیم تا مستمعان از صوت دلنشین کلام وحی تحت تأثیر قرار بگیرند.
 مجتبی فرد فانی متولد 1370 از گراش استان فارس است که امسال در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم موفق به کسب رتبه نخست شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین