عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی:
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در اعتراض به دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران فرقه ضاله بهائیت و سکوت برخی افراد تصریح کرد به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم؛ این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.
عقیق: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار کرد:‌ منتظر بودم که ببینم آیا در این خصوص اعتراضی می‌شود یا خیر که دیدم خبری نیست تا اینکه شنیدیم پدر او اعتراض ملایمی داشته است و جای شکرش باقی است ولی باید پرسید چرا دیگران سکوت کردند.

وی با بیان اینکه به سهم خودم چنین اقدامی را محکوم می‌کنم تصریح کرد: این اقدام از نظر قانونی جرم بوده و قابل تعقیب است و باید پیگیری شود.

این مرجع تقلید تاکید کرد:‌ تقویت دشمنان اسلام از نظر شرعی جرم محسوب می‌شود و می‌توان مجرم را تعقیب کرد. با این فرقه ضاله نه فقط به دلیل دشمنی با اسلام بلکه به این دلیل که آنها عوامل آمریکا و اسرائیل هستند، مخالف هستیم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مراکز فرقه بهائیت در آمریکا و انگلیس است گفت: در تاریخ حیات منفور این فرقه، دشمنان اسلام از آنها به عنوان یکی از ابزارها استفاده کرده‌اند.

آیت‌الله مکار‌م‌شیرازی خاطرنشان کرد: ممکن است چنین اقداماتی با این هدف باشد که آنها به رسمیت شناخته شوند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین