عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
اين مطلب در پايان به ماجراي "هاله نور" آقاي احمدي نژاد در نشست سازمان ملل متحد در سال 2005 اشاره کرده و مورد تمسخر قرار گرفتن رئيس جمهور ايران بخاطر چنين اظهاراتي را بيان کرد.
عقیق: برخي رسانه هاي عرب زبان به وي‍‍ژه رسانه هاي وابسته به وهابيت در روزهاي اخير جوسازي جديدي عليه جمهوري اسلامي ايران و مذهب تشيعه به راه انداخته اند که به امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف مربوط مي شود.

اين رسانه ها در گزارشي تحت عنوان "3 هزار امام زمان جعلي در زندان هاي ايران"،‌ به اين مسأله پرداخته و تلاش کرده اند به اين بهانه،‌ کشورمان و مذهب اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام را زير سؤال ببرند.

در اين گزارش برخي از اين مدعيان "افراد شياد و کلاه بردار" و برخي ديگر "بيماران روحي – رواني" و دسته اي ديگر هم "افراد جنايتکار" توصيف شده اند.

شيادان و کلاه برداران با ادعاي امام زمان بودن يا داشتن ارتباط با امام زمان تلاش مي کنند از افراد ساده لوح پول بگيرند و يا به ديگر اهداف خود برسند. اما بيماران روحي – رواني در واقع بيشتر به دنبال ارضاي روحي خود هستند و با اين کار تلاش مي کنند افراد ساده لوح را به دور خود جمع کنند. جنايتکاران هم با سوء استفاده از احساسات و اعتقادات ديني و مذهبي افراد ساده لوح،‌ تلاش مي کنند آنان را فريب داده و گاهي هم مورد تجاوز قرار مي دهند.

اين گزارش در ادامه مي افزايد: بسياري از اين امام زمان هاي جعلي در مسجدي به نام "جمکران" در حومه شهر قم شناسايي و بازداشت شده اند.

گزارش اين رسانه هاي ضد ايراني و ضد شيعي همچنين مي نويسد: علاوه بر مرداني که ادعاي امام زمان بودن مي کنند، زناني هم هستند که ادعاي داشتن ارتباط با امام زمان و يا ادعا مي کنند که همسر يا خواهر يا يکي از اقوام نزديک امام زمان هستند و از اين طريق تلاش مي کنند افراد ساده لوح را فريب بدهند.

در همين حال مجله "اکونوميست" با پرداختن به اين موضوع، به نقل از يکي از روحانيون حوزه علميه نوشت:‌ بيشتر مردم فريب اين گونه افراد حقه باز را نمي خورند، به وي‍ژه در فضاهايي که مردم آگاه و با سواد هستند.

اکونوميست در ادامه به فردي بنام "بروجردي" اشاره کرده و مي نويسد: او در سال 2007 ميلادي ادعا کرد که با امام زمان ارتباط دارد از همين رو بازداشت و به 11 سال حبس محکوم شد.

اين مجله همچنين مي افزايد: همگان مي دانند که "محمود احمدي ن‍ژاد" رئيس جمهور ايران خود را دولت امام زمان معرفي مي کند و بسياري از اقداماتي که توسط اين دولت انجام مي شود،‌ به دستور مستقيم امام زمان است.

اين مطلب در پايان به ماجراي "هاله نور" آقاي احمدي نژاد در نشست سازمان ملل متحد در سال 2005 اشاره کرده و مورد تمسخر قرار گرفتن رئيس جمهور ايران بخاطر چنين اظهاراتي را بيان کرد.

منبع: شیعه آنلاین
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امین
|
ROMANIA
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
واقعا که............
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها