عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن صورت می‌گیرد
همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان، 2 قاری برجسته مصری به ایران می‌آیند و 22 محفل انس با قرآن در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام مقنی سئول کمیته فعالیت‌های جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به برپایی 22 محفل انس با قرآن کریم همزمان با برگزاری سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار داشت:‌ طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این محافل با حضور قاریان، حافظان، گروه‌های مدیحه‌سرایی و اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه، آستان امامزادگان، دانشگاه‌ها، مصلاها، مساجد و حسینیه‌های شاخص در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی به زمان دقیق برگزاری محافل انس با قرآن در استان‌ها اشاره کرد و افزود: این محافل انس با قرآن در سراسر کشور از روز 22 اردیبهشت با حضور قاریان بین‌المللی از ایران و مصر در استان‌های خراسان شمالی و تهران آغاز می‌شود.

مسئول کمیته فعالیت‌های جانبی مسابقات بین‌المللی قرآن خاطر نشان کرد: براساس جدول برگزاری محافل انس با قرآن کریم خراسان شمالی 22 اردیبهشت ماه، استان البرز 23 اردیبهشت ماه، هرمزگان 24 اردیبهشت ماه، تهران 25 و 26 اردیبهشت ماه، زاهدان 27 اردیبهشت ماه و قم 28 اردیبهشت ماه میزبان قاری مصری «دسری زال» خواهند بود.

حجت‌الاسلام مقنی به حضور «محمود عبدالباسط» در ایران اشاره کرد و افزود: «محمود عبدالباسط» دیگر قاری مصری نیز در 22 اردیبهشت‌ماه در استان تهران، 23 اردیبهشت در کرمان، 24 اردیبهشت در تهران، 25 اردیبهشت در کرمانشاه، 26 اردیبهشت در کردستان، 27 اردیبهشت در تهران و 28 اردیبهشت در فارس در محافل انس با قرآن، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت خواهد کرد.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده است تا امسال در برخی از مراکز آموزش عالی تهران همچون دانشگاه صنعتی شریف، علم و صنعت و افسری امام علی(ع) نیز محافل قرآنی با حضور قاریان ملی و بین‌المللی و گروه‌های همخوانی و مدیحه سرایی برگزار شود.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین