عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
هشدار نماینده مقام معظم رهبری در سوریه:
آیت الله سید مجتبی حسینی با اشاره به شایعات مربوط به حمله به حرم­های مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، تاکید کرد: کوچکترین تعرض به این اماکن متبرک را در هر ساعت از شبانه­روز قاطعانه پاسخ می دهیم.
عقیق:نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، عصر روز گذشته در همایش «رسالت روحانیت در وحدت و بیداری اسلامی» که به همت جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان، در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به این که بیداری اسلامی از مقوله، فکر، اعتقاد، اندیشه و احساسات است، گفت: روحانیت که با عقل، احساسات، ایمان و باورهای مردم سرکار دارد، رسالت سنگینی در ایجاد وحدت و بیداری اسلامی دارد.
آیت الله حسینی با اشاره به شایعات مربوط به حمله به حرم­های مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، ابراز داشت: این شایعات را می­توان در رابطه با تضعیف روحیه شیعیان و گسستگی بین صفوف هوادارن دولت سوریه ارزیابی کرد. اما باید تاکید کنیم که اگر کوچکترین سوء قصدی به این اماکن متبرک صورت گیرد، در هر ساعت از شبانه­روز، جوانان غیوری در حرم­ها آماده­اند تا پاسخ محکمی به آنها دهند.
 
وی در پایان تأکید کرد: سرانجام این جنگ، شرم­آورتر از جنگ سی­ و سه روزه لبنان برای گروه­های افراطی سوریه و پشتیبانان آنها خواهد بود و در نهایت شاهد اوج­گیری و پیروزی خط مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.
 
منبع:خبرگزاری حوزه
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سيد علي اصغرپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
1
تا پاي جان در پاسداري از حرم مطهر حضرت زينب(س) و خانم حضرت رقيه (س) ايستاده ايم
خادم الشهدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
0
میلیونها شیعه در سراسر دنیا آماده اند تا در صورت هرگونه تعرضی به حرم اهل بیت جواب سختی به این مزدوران بدهند.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها