عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: اعتکاف راهی برای جلوگیری از هجمه های فرهنگی دشمن علیه جوانان است.
عقیق:حجت الاسلام محمودی در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان الیگودرز، افزود: مراسم معنوی اعتکاف امسال با برنامه ریزی منسجم در مساجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که بیش از ۱۰ مسجد شهری و روستایی این شهرستان امسال میزبان معتکفان هستند، تصریح کرد:برگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف تلاش کنند این آئين حسنه با شکوه و استقبال جوانان و بهره گیری حداکثری از فیوضات معنوی انجام گیرد.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان این که اعتکاف راهی برای نهادینه کردن فرهنگ معنوی در بین اقشار جامعه است، تصریح کرد: هر ساله حضور  مردم به خصوص جوانان در این مراسم چشمگیر است و روز به روز بر شکوه و رونق این محفل عرفانی افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی اعتکاف را بریدن از تعلقات دنیوی و راز و نیاز با معبود خویش برشمرد و خاطر نشان کرد: برای نهادینه کردن این سنت ارزشمند در بین جوانان، باید اثر گذاری آن را با برگزاری آداب و شرایط و نحوه برگزاری به حداکثر رساند.

وی در پایان با بیان این که اعتکاف فرصتی بی نظیر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، یادآور شد: برگزاری مطلوب و اثرگذار این مراسم در روح و جان انسان می تواند نقشه های شوم فرهنگی دشمن را خنثی و جوانان را در مقابل این هجمه ها بیمه نماید.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین