عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
120 حافظ و قاری قرآن کریم و مداح اهل‌بیت(ع) امروز 25 فروردین‌ماه در محفل انس با قرآن با عنوان «لیلة فی رحاب القرآن» در مشهد مقدس تجلیل می‌شوند. در این محفل نورانی 45 نفر از فعالان قرآنی نیز به اجرا برنامه خواهند پرداخت.

عقیق:مراسم تجلیل از 120 حافظ، قاری قرآن کریم و مداح اهل‌بیت(ع) با عنوان «لیلة فی رحاب القرآن» امروز 25 فروردین‌ماه به همت مؤسسه فرهنگی قرآنی سروش جاودانه وحی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاونت قرآن و عترت ارشاد، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد، دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و قرارگاه شمال‌شرق نزاجا در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این محفل نورانی که به یاد شهید محسن‌ حاجی‌حسنی‌کارگر و مرحوم حمیدرضا عباسی برپا می‌شود، 45 نفر از اساتید قرآن کریم از ساعت 14 تا 24 به اجرای برنامه می‌پردازند.

در محفل لیلة فی رحاب القرآن؛ جواد پناهی، سعید طوسی، احمد ابوالقاسمی، هاشم روغنی، سیدجواد سادات‌‌فاطمی، حمید هروی، حمید شاکرنژاد، سیدجواد حسینی، حمیدرضا احمدی‌وفا، مسعود نیکدستی، وحید مجتهدزاده، سعید بیژنی، سید‌مرتضی اسحاقی، سید‌مجتبی اسحاقی‌، علیرضا اسماعیلیان و امیر‌حسین افضلی از قاریان برجسته کشورمان تلاوت خواهند کرد، همچنین حافظانی همچون مهدی رجبی به ارائه محفوظات خود می‌پردازند.

گروه‌های تواشیح «البینات» و «شمس‌الهدی» نیز به اجرا برنامه پرداخته و در پایان نیز «احمد واعظی» مداح اهل‌بیت(ع) از مشهد مقدس فضای حاکم بر این محفل نورانی را با مداحی عطرآگین خواهد کرد.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از فعالان قرانی و مداحان اهل‌بیت(ع) از ساعت 14 امروز 25 فروردین‌ماه در مسجد غدیر بابا علی واقع در شهر مشهد مقدس، خیابان راه‌آهن، بین خیابان 11 و 13 با حضور مسئولان قرآنی برگزار می‌شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین