عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۳
باحضور هیئتی از آستان مقدس علوی
هیئتی از آستان مقدس علوی در پاکستان تعدادی از شخصیت هایی را که در نشر فرهنگ اهل البیت (علیهم السلام) فعالیت می کنند مورد قدردانی قرار داد.
عقیق:هیئتی از آستان مقدس علوی در پاکستان تعدادی از شخصیت هایی را که در نشر فرهنگ اهل البیت (علیهم السلام) فعالیت می کنند مورد قدردانی قرار داد.

هیئت آستان مقدس علوی در دیدار از شهرهای اقلیم سند، تعدادی از شخصیت ها را که در نشر فرهنگ اهل البیت (علیهم السلام) نقش برجسته ای داشتند، مورد تکریم و قدردانی قرار دادند.

شیخ ناصر عباس نماینده آستان مقدس علوی در این باره گفت: از بین این شخصیت ها که مورد تکریم قرار گرفتند، سید مظهر عباس نقوی بود، وی مدیر تعدادی از مراکز و مدارس دینی نمونه در شهر خیر بور در آن اقلیم بود و مدیریت مجتمع مدینة العلم و دانشگاه "ثانی زبرا" در شهرهای خیربور و سکهر و ریاست دانشگاه "ثانی زبرا" در مظفر آباد آزاد کشمیر را بر عهده داشت.

وی افزود: این هیئت، پرچم حرم حضرت علی (علیه السلام) را به سید نقوی تقدیم کرد و با سپر آستان مقدس علوی از رئیس دانشگاه شاه عبداللطیف  و از مدیر دانشگاه با سنگ  مرمری از ضریح مقدس امام علی (علیه السلام) قدردانی کرد. سپس هدیه آستان مقدس علوی که عبارت است از سنگ مرمری از ضریح امام علی (ع) به یکی از بزرگان شهر خیربور به پاس تلاش‌هایی که اجداد ایشان در نشر مذهب اهل البیت (علیهم السلام) داشتند تقدیم گردید.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین