عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
ویژه‌برنامه میلاد حضرت فاطمه(س) به همراه بررسی سبک زندگی حضرت زهرا(س) و تبیین معارف فاطمی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

عقیق: ویژه‌برنامه میلاد فرخنده و باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء تدارک دیده شده است. حجج‌اسلام سیدحمید میرباقری و راشد یزدی خطبایی هستند که با موضوع «الگوی رفتاری حضرت زهرا(س)» در ویژه‌برنامه میلاد آن حضرت زهرا(س) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

به همین مناسبت، ویژه‌برنامه روز میلاد حضرت زهرا(س) نیز قبل از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالحمید مقدسیان با موضوع «حضرت زهرا(س) و تربیت فرزندان» در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

«بررسی سبک زندگی بر اساس الگوی حضرت زهرا(س)» با سخنرانی حجت‌الاسلام بابانیا قبل از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به منظور تبیین معارف فاطمی برای عموم زائران و مجاوران حریم رضوی در رواق امام خمینی(ره) است.

ویژه برنامه شب و روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نیز از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی در رواق‌های «دارالرحمه»، «غدیر» و «سردرب شرقی صحن جامع رضوی» نیز تدارک دیده شده است.


منبع: ابنا

211001




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین