عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب؛
کتاب هنر انقلاب تألیف دکتر مرتضی گودرزی دیباج در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب، روز شنبه بیست و یکم فروردین‌ماه در حوزه هنری رونمایی خواهد شد.
عقیق:کتاب «هنر انقلاب» تألیف دکتر مرتضی گودرزی دیباج، پژوهشگر و هنرمند هنرهای تجسمی، روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در مراسم افتتاحیه که ساعت 17 برگزار می‌شود، برنامه‌های هفته هنر انقلاب در تالار سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

این کتاب که مشتمل بر 9 فصل است، جریان هنر انقلاب را از مراحل شکل گیری در سال های پیش از انقلاب اسلامی ایران روایت کرده و ضمن معرفی هنرمندان مؤثر در ایجاد این دوره از تاریخ هنر ایران، به ابعاد و روند رشد و بلوغ هنر انقلاب در طول سال های گذشته پرداخته است. از جمله ویژگی های این اثر استفاده از تصاویر رنگی آثار هنرمندان و آشنایی با اندیشه های ایشان در رشته های هنرهای تجسمی همچون: نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی و کاریکاتور است که در شکل گیری جریان هنر انقلاب نقشی موثر ایفا نموده اند.

کتاب «هنر انقلاب» با 606 صفحه و ارائه تصاویر بیش‌از  1000 اثر، به صورت تمام رنگی در قطع رحلی توسط انتشارات سوره مهر به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 تا 27 فروردین‌ماه 1395 با معرفی چهره سال هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار می‌شود.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین