عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
در ایام البیض ماه رجب
با نزدیک شدن به ماه رجب و ایام اعتکاف مساجد دانشگاه‌های تهران مطابق سالهای گذشته امسال هم مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند و میزبان دانشجویان معتکف هستند

عقیق: با نزدیک شدن به ماه رجب و ایام اعتکاف مساجد دانشگاه‌های تهران مطابق سالهای گذشته امسال هم مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند و میزبان دانشجویان معتکف هستند.

   اعتکاف در دانشگاه خواجه نصیر

امسال دهمین سالی است که مراسم اعتکاف در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه مراسم اعتکاف در روزهای دوم، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد مهلت ثبت نام در این مراسم از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد.

 لازم به ذکر است ظرفیت پذیرش معتکفین برای اعتکاف امسال بدین گونه است که ظرفیت مسجد دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیر حدود ۲۸۰ نفر است که ۱۷۰ الی ۱۸۰ نفر آن به خانم‌ها و ۱۰۰ نفر آن به آقایان اختصاص دارد. برای پذیرش اولویت دانشگاه با دانشجویان خود دانشگاه است و چنانچه ظرفیت توسط دانشجویان دانشگاه تکمیل نشود دانشجویان دانشگاه‌های دیگر نیز می‌توانند به صورت ثبت‌نام اقدام نمایند.

 هزینه ثبت‌نام برای دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر ۲۰ هزار تومان و برای دانشجویان سایر دانشگاه‌ها ۴۰ هزار تومان است.

 
 
مراسم اعتکاف دانشگاه تهران

مهلت ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه تهران ۱۷ فروردین به پایان می‌رسد.

بر اساس این گزارش، ظرفیت شرکت در این مراسم بسیار محدود است .

گفتنی است، زمان برگزاری اعتکاف  ۲ لغایت ۴ اردیبهشت ماه  ۱۳۹۵  (پنجشنبه ، جمعه و شنبه) خواهد بود.

دانشجویان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس ۶۱۱۱۲۸۲۶۶۱۱۱۲۹۲۶  –  و یا با سامانه پیامکی  ۰۲۱۶۶۴۶۶۰۰۰ – رایانامه مسجدmosque@ut.ac.ir مراجعه کنند.

 مراسم اعتکاف در دانشگاه علوم پزشکی ایران

هفتمین دوره اعتکاف مسجد امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران (ویژه بانوان) برگزار می‌شود.

 هفتمین دوره اعتکاف مسجد امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران از دوم لغایت چهارم اردیبهشت برگزار می گردد و در هفتمین دوره اعتکاف مسجد امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران، از امروز ۱۴ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد.

به دلیل محدود بودن ظرفیت اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام برای دانشجویان مبلغ ۳۰ هزار تومان و برای اساتید و کارمندان مبلغ ۵۰ هزار تومان است.

 متقاضیان ضرورت دارد جهت ثبت نام به پردیس همت دانشگاه علوم پزشکی ایران - ساختمان معاونت دانشجویی - طبقه ۴- واحد خواهران نهاد مقام معظم رهبری مراجعه کنند.

 

 اعتکاف  مسجد دانشگاه صنعتی امیر کبیر

ثبت نام شرکت در مراسم اعتکاف دانشگاه امیرکبیر از ۱۴ فروردین آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه دارد.

 دانشگاهیان امیر کبیر( و فارغ التحصیلان )  به محض ثبت نام  می توانند در ساعات اداری  ( ۹-۱۲ و۱۴-۱۶ ) ، برای قطعی نمودن ثبت نام به دفتر نهاد این دانشگاه مراجعه نمایند. (اولویت ثبت نام با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام خود را قطعی نمایند.)

 - دانشجویان سایر دانشگاهها ، تا ۴۸ ساعت بعد از ثبت نام درسایت (غیر از روزهای تعطیل) و پس از اطمینان نسبت به قطعی شدن پیش ثبت نام  (از طریق جستجو گر سایت ) ، با همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی می توانند در ساعات اداری  ( ۹-۱۲ و۱۴-۱۶ ) به صورت حضوری به دفتر نهاد این دانشگاه مراجعه نمایند که در صورت عدم حضور ، از لیست ذخیره جایگزین خواهند شد.

(درصورت وجود ظرفیت ، یا کنسلی )، اعلام لیست ذخیره از طریق جستجو گر کد پیگیری سایت در ۲۸  فروردین  و  مراجعه حضوری آن مورخ  ۲۹ فروردین خواهد بود.

 ضمناَ به دلیل ظرفیت محدود ، اولویت ثبت نام ، ابتدا با دانشگاهیان امیر کبیر و سپس  با سایر دانشجویان به ترتیب ثبت نام خواهد بود.

 

گفتنی است، آخرین مهلت انصراف از ثبت نام قطعی صرفاً تا  ۲۵ فروردین قابل انجام است .

 

دانشگاه تربیت مدرس

 ثبت‌نام مراسم اعتکاف در دانشگاه تربیت مدرس از امروز 15 فرودین ماه آغاز و تا 30 فرودین 95 ادامه خواهد داشت.

 بنابراین گزارش طبق سنوات گذشته این دانشگاه میزبان اساتید دانشگاه‌های تهران جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف خواهد بود که اساتید می‌توانند برای حضور و ثبت‌نام در این مراسم به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس به آدرس nahad.modares.ac.ir مراجعه کنند.

 گفتنی است دانشگاه تربیت مدرس از دانشجویان و کارمندان این دانشگاه نیز جهت حضور در مراسم اعتکاف ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

 لازم به ذکر است مراسم اعتکاف امسال از 2 تا 4 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

  اعتکاف دانشگاه علم و صنعت

 ثبت نام اعتکاف دانشگاه علم و صنعت از امروز آغاز و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

 بر اساس این گزارش، همچنین در صورت تکمیل نشدن ظرفیت دانشگاه ۲۷ فروردین ثبت نام تکمیل ظرفیت خواهد بود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
سلام چرا بقیه دانشگاه ها رو ننوشتید؟
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
0
سلام چرا بقیه دانشگاه ها رو ننوشتید؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین