عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
یک کارشناس تاریخ اسلام گفت: در حین خواندن سیناپس سریال حضرت موسی (ع) بسیار منقلب شدم و به دفعات به شخصیتهای معصوم این داستان متوسل شدم.
عقیق: سیدمرتضی خاتمی خوانساری در ویژه برنامه مستند «بنده فیلمسازم اما ...» به تهیه کنندگی محمد هوشیاری که با محوریت سه دهه زندگی فرهنگی هنری زنده یاد فرج ا... سلحشور به روی آنتن رفت، در سخنانی گفت: وقتی مرحوم حاج اقای سلحشور قصه کلی و سیناپس سریال موسی را برای من فرستادند که مطالعه کنم ، انقدر جذاب و دقیق نگاشته شده بود که در حین مطالعه بارها منقلب میشدم و گریه می کردم و به دفعات به شخصیتهای معصوم داستان متوسل میشدم.
وی افزود: وقتی داستان کلی این سریال بر من که عمری است با این مسائل سر و کار دارم اینگونه تأثیر بگذارد قطعا بعد از ساخ ، نمایش این سریال عظیم بر مخاطبان تأثیر بسیار زیادی را خواهد داشت و انشاالله نمایش این مجموعه قرانی برکات معنوی حائز اهمیتی در جامعه و حتی جوامع مختلف در بر خواهد داشت، تدین و باورهای دینی این شخصیت تأثیرگذار قطعا یکی از عوامل بازتاب گسترده اثار زیبای ایشان است.
ویژه برنامه «بنده فیلمسازم اما...» از شبکه یک سیما پخش گردید و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و با درخواست بینندگان مجددا باز پخش شد، این برنامه قرار است به زودی از شبکه های سه ، ای فیلم ، مستند، قران و افق باز پخش شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین