عقیق:
ارباب من...
یا اباعبدالله الحسین(ع)...
کربلایی نیستم اما، حتی با دیدن تصویر بارگاه دلربای شما ناخودآگاه ذکر سلامتان را می گیرم...
" اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
"
(جدیترین تصویر از بارگاه اباعبدالله الحسین(ع))
211001