پایگاه اطلاع رسانی هیات‌ها و محافل مذهبی
۱۲:۰۵

۱۳۹۲/۰۲/۱۰

عکس/ با دیدنش ناخودآگاه ذکر سلامتان را می گیرم...

کد خبر : ۷۲۴۴
عقیق: 
ارباب من...
یا اباعبدالله الحسین(ع)...
کربلایی نیستم اما، حتی با دیدن تصویر بارگاه دلربای شما ناخودآگاه ذکر سلامتان را می گیرم...

" اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ "


(جدیترین تصویر از بارگاه اباعبدالله الحسین(ع))
211001

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha
نظرات شما
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
انشاا... اگه قسمت بشه 26خرداد كربلايي ميشم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
کربلایی ها!
کربلا ندیده ها رو دعا کنید...
یا حسین(ع)
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
کربلایی ها!
کربلا ندیده ها رو دعا کنید...
یا حسین(ع)
مهدی سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
اگر قسمت شد و زنده بودم بیست و سوم اردیبهشت راهی سفرکربلا ونجف هستم.
  • پربازدیدها
  • تازه ها
  • پرطرفدارها
  • پربحث‌ها