عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
اگر روزی بشنوید نخست وزیر اسرائیل دبیرکل اتحادیه عرب شده است، تعجب نکنید.
عقیق: آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز 19 اسفند در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به تروریست خواندن حزب الله لبنان از سوی جمعی از سران عرب واکنش نشان داد و گفت: از عجایبی که اخیراً از سوی جمعی از سران عرب دیده شد این بود که نشستند و تصویب کردند که حزب الله لبنان را جزء گروه های تروریستی بدانند همان حزب اللهی که بزرگترین افتخار اعراب است، همان حزب اللهی که اگر نبود اسرائیل همۀ آنها را بدبخت می کرد، همان حزب اللهی که در تاریخ عرب به شجاعت و شهامت آنها کمتر دیده شده، همان حزب اللهی که افسانۀ شکست ناپذیر بودن اسرائیل را در هم شکست.

وی ادامه داد: جالب اینکه اسرائیل فوراً از این مصوبه استقبال کرد و گفت پیشنهاد بسیار جالبی است که این گروه از سران عرب کرده اند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: لابد شنیده اید که یکی از روزنامه های معروف عربی گفته است به قدری جمعی از سران عرب سرسپرده اسرائیل شده اند که اگر روزی بشنوید نخست وزیر اسرائیل دبیرکل اتحادیه عرب شده است تعجب نکنید.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: بنده عرض می کنم هم اکنون اسرائیل دبیر کل اتحادیه عرب است منتهی به طور غیر رسمی و بهترین نشانۀ آن این است که سرسخت ترین دشمنان اسرائیل یعنی حزب الله را تروریست نامیدند.

وی اظهار داشت: به استناد آیات قرآن می خواهم عرض کنم که اینها واقعاً مسلمان نیستند، قرآن مجید در آیه 22 سوره مجادله می فرماید «آنهایی که طرح دوستی با دشمنان خدا و پیامبر می ریزند ایمان به خدا و روز قیامت ندارند» اگر داشتند با کسی که قبلۀ اول آنها را گرفته و سرزمین های آنها را غصب کرده و صاحبان سرزمین را آواره نموده و سال ها به صورت آواره در کشورهای دیگر زندگی می کنند و همه روز جوانان مسلمان را به قتل می رسانند و خانه های آنان را ویران می کنند طرح دوستی نمی ریختند.

این استاد حوزه یادآور شد: آنها بدانند هرگز نمی توانند با این مصوبات شرم آور افتخارات حزب الله را پنهان کنند. حزب الله همچنان قهرمان می ماند و برای این گروه از سران عرب جز نام ننگ در تاریخ نخواهد ماند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین