عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به همت مديريت آموزش معاونت فرهنگي بعثه‌؛
سامانه آموزش مجازي زائر وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امورحج و زيارت در راستاي آموزش زائران حج، عمره و عتبات عاليات در فضاي مجازي با برنامه هاي ويژه از جمله بسته هاي آموزشي، كلاس هاي آنلاين (برخط) و سامانه پيام كوتاه به روز رساني شد.
عقیق:سامانه آموزش مجازي زائر وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امورحج و زيارت در راستاي آموزش زائران حج، عمره و عتبات عاليات در فضاي مجازي با برنامه هاي ويژه از جمله بسته هاي آموزشي، كلاس هاي آنلاين (برخط) و سامانه پيام كوتاه به روز رساني شد.

بسته هاي آموزشي ويژه زائران حج و عتبات عاليات توسط اساتيد و كارشناسان مجرب بعثه مقام معظم رهبري، تدريس، تهيه و تدوين شده است.

موضوعات متنوعي از جمله اخلاق و آداب سفر، احكام عمومي، شيعه شناسي، تجويد و صحيح خواني قرآن، مكالمه عربي، تاريخ اسلام و سيره امامان (ع)، سلامت در سفر، آشنايي با اماكن زيارتي عراق، آداب زيارت عتبات عاليات و شناخت كشور عراق، آماده و در سامانه آموزش زائر جهت استفاده زائران گرامي بارگزاري شده است.

همچنين كلاس‌هاي آنلاين در زمينه‌هاي مختلف در خدمت زائران عزيز است كه مي‌توانند به صورت ارتباط مستقيم با اساتيد و كارشناسان در ارتباط باشند.

زائران گرامي مي توانند با مراجعه به سامانه آموزش مجازي زائران به نشانيzaer.hajj.irدر اين سامانه ثبت نام كرده و از امكانات آن استفاده نمايند.

همچنين زائران گرامي مي توانند با عضويت در كانال تلگرامي زائر به نشاني telegram.me/zaer_hajj_ir از مطالب اين كانال در آينده نزديك استفاده كنند.

سامانه پيامك 3000828881 نيز آماده دريافت سوالات، نظرات و پيشنهادهاي زائران گرامي است.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین