عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
ظهر دیروز صورت گرفت
بحرینی‌ها در اقدامی نمادین با برگزاری نماز جماعت در مساجد تخریب‌شده توسط رژیم «آل خلیفه»، ادامه انقلاب و لزوم بازسازی اماکن مذهبی تخریب شده را یادآوری کردند.

عقیق:شمار زیادی از آحاد مختلف ملت بحرین با برگزاری نماز جماعت ظهر شنبه در مسجد تخریب شده «العلویات» سیاست‌ نظام «آل خلیفه» را به چالش کشیدند.

جمعیت الوفاق بحرین ظهر امروز در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» با انتشار تصاویری از برگزاری نماز جماعت ظهر امروز در مسجد «العلویات» تاکید کرد که اصرار مردم بحرین بر برگزاری نماز جماعت در مساجد تخریب شده توسط نظام حاکم، ضرورت بازسازی آنها را اجتناب ناگزیر می‌سازد.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از مردم بحرین همه روزه بویژه‌ ظهر روز شنبه هر هفته پس از برگزاری نماز جماعت ظهر، با برگزاری زنجیره انسانی در مقابل مسجد العلویات آزادی فوری شیخ «علی سلمان» دبیر کل زندانی جمعیت الوفاق و سایر رهبران انقلاب 14 فوریه را خواستار می‌شوند.

ظهر و شب جمعه (دیروز)، تظاهرات گسترده‌ای در شهرها مختلف بحرین برگزار شده که مأموران آل خلیفه تظاهرات مسالمت آمیز مردم را سرکوب کردند.

منابع خبری بحرین همچنین از اصابت مستقیم گلوله‌های ساچمه‌ای به صورت یکی از تظاهرات کنندگان دیروز خبر داده بودند. نظامیان بحرینی طی پنج سال گذشته برای متفرق کردن تظاهرات مردمی به شلیک گازهای اشک آور و گلوله‌های ساچمه‌ای روی آورده‌اند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین