عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
همزمان با هفته منابع طبیعی ویژه برنامه ها مراسم روز درختکاری در امامزادگان و اماکن متبرکه برگزار می شود.
عقیق:حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای انعقاد تفاهم نامه و همکاری مستمر سازمان اوقاف در ستاد ملی همیاران طبیعت سازمان جنگل ها و مراتع، در روز درختکاری مراسم ویژه ای در بقاع و اماکن متبرکه برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در روز ۲۱ اسفند و در آخرین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان "منابع طبیعی، آموزه های دینی و سازمان های مردم نهاد" نامگذاری شده است مراسم ویژه درختکاری به صورت نمادین در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی و احتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم برای آماده سازی زمین، حفر گودال برای غرس نهال در بقاع متبرکه دارای شرایط فراهم شده است.

شرفخانی با اشاره به همکاری تنگاتنگ سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان جنگل ها و مراتع در ایجاد و گسترش فضای سبز در بقاع و اماکن متبرکه یادآور شد: در این راستا تاکنون همکاری های خوبی بین سازمان اوقاف و سازمان جنگل ها و مراتع صورت گرفته است و این موضوع می تواند در ایجاد نشاط و تلطیف اماکن متبرکه نقش مهمی داشته باشد.

عناوين روزشمار هفته بزرگداشت منابع طبيعي و آبخيزداري، به این شرح است: ۱۵ اسفند - جشن درختکاري، ۱۶ اسفند- منابع طبيعي، رسانه و فرهنگ سازي، ۱۷ اسفند - منابع طبيعي، جنگلبان، حفاظت و قانون، ۱۸ اسفند - منابع طبيعي، آموزش، پژوهش و نيروي انساني، ۱۹ اسفند - منابع طبيعي، بسيج سازندگي و همياران طبيعت، ۲۰ اسفند - منابع طبيعي و مديريت جامع حوزه هاي آبخيز و ۲۱ اسفند - منابع طبيعي، آموزه هاي ديني و سازمان هاي مردم نهاد .


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین