عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
جمعی از شهروندان آمریکایی با راه اندازی کمپین تحریم وهابیت تاکید کردند: تا زمانی که ایدئولوژی وهابیت رشد کند حمله به داعش در سوریه فایده‌ای نخواهد داشت.
عقیق:به نقل از theawaitedone.com، اعضای موسسه مسیح و مرکز اسلامی در واشنگتن آمریکا کمپین تحریم وهابیت را راه اندازی کردند که استقبال از آن در روز‌های نخستین بسیار قابل توجه بوده است.

اعضای این کمپین تلاش می کنند با جمع آوری امضا از مسلمانان، رهگذران و ساکنان محلی قدمی در راستای منع و تحریم وهابیت در آمریکا بردارند.

در این درخواست که به صورت اینترنتی نیز برای جمع آوری امضاء به اشتراک گذاشته شده آمده است:

ایدئولوژی وهابی، ستون فقرات تروریسم در اسلام است که تحت حمایت عربستان سعودی قرار داشته و مسئول ایجاد افراط‌گرایی در جوانان و افراد آسیب پذیر آمریکایی می‌باشد. این ایدئولوژی نوعی بیان نفرت است و تهدیدی برای مردم آمریکا محسوب می‌شود.

داعش هر روز قوی‌تر شده و تا زمانی که ایدئولوژی وهابیت در آمریکا وجود داشته باشد، حامیان داعش در آمریکا نیز وجود خواهند داشت. بسیاری از مساجد وهابی این طرز تفکر مخرب را در سراسر ایالات متحده تبلیغ و ترویج کرده و تروریسم خانگی در آمریکا نتیجه نفوذ ایدئولوژی وهابی است.

* تا زمانی که ایدئولوژی وهابیت رشد کند حمله به داعش در سوریه فایده‌ای نخواهد داشت

مساجد وهابی در ایالات متحده به طور موثری به عنوان کارخانه‌های تولید تروریست ایفای نقش می‌کنند و افراد آسیب پذیر جامعه را به وحشیان و بربرها تبدیل می‌کنند. تا زمانی که ایدئولوژی داعشی یعنی وهابیت درون مرزهای ما در حال رشد و شکوفایی باشد، حملات هوایی به مراکز داعش در سوریه فایده‌ای نخواهد داشت. برای مبارزه با تروریسم خانگی و ایجاد صلح، ضروری است تا وهابیت را در ایالات متحده ممنوع اعلام کرده تا بتوانیم از خودمان و نسل‌ آینده در برابر این ایدئولوژی مسموم محافظت کنیم.

فرقه وهابیت، خطر بزرگی برای همه ما محسوب شده و امنیت و آینده ما را به خطر انداخته است و ما باید پیش از آنکه دیر شود از رئیس جمهور و قانونگذاران خواستار تحریم وهابیت در آمریکا شویم.

انتهای پیام/

کمپین تحریم وهابیت در آمریکا

کمپین تحریم وهابیت در آمریکا


منبع:حوزه



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین