عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
دوره تخصصی آموزش صوت و لحن قرآن زير نظر قاريان ممتاز و بين‌المللی و از طريق سايت الحان سلوك اجرا می‌شود.
عقیق: جهانبخش فرجی، مدرس و قاری بين‌المللی كشورمان به درخواست دوستان و شاگردانش در سايت خود با نام «الحان سلوك» به ايجاد آموزش الحان تلاوت قرآن به صورت تخصصی اقدام كرده است.

درابتدا مقرر شده است آموزش الحان تلاوت قرآن (رديف‌ها و نغمات قرآنی) زير نظر جهانبخش فرجی و با همكاری محسن ياراحمدی، مدرس حوزه لحن، تدريس شود.

لازم به ذكر است اين دوره آموزشی فقط مربوط به افرادی است كه مرحله «تقليد كامل» را پشت سرنهاده و مهارت لازم برای ارائه تلاوتی در سطح متوسط به بالا را دارا باشند.

لازم به ذكر است كل مطالب آموزشی اين دوره به صورت محصول فرهنگی از طريق سايت به نشانی alhanesoluk.com به علاقه‌مندان به هنر معنوی تلاوت عرضه خواهد شد.

پيش‌نياز شركت در اين دوره ارسال تلاوت برای مدير سايت با رايانامه vahidi0098@yahoo.com است كه پس از تأييد، ثبت نام صورت خواهد گرفت. در پايان دوره كارگاه و سنجش عملی در نظر گرفته خواهد شد و به شركت‌كنندگانی كه دوره را به پايان برسانند، مدرك از سوی شورای عالی قرآن اهدا خواهد شد.

گفتنی است، سايت «الحان سلوك» مطالب خود را به سه زبان فارسی، عربی و انگليسی ارائه كرده است تا به فضايی برای دريافت اطلاعات از فنون و علوم قرآنی مبدل شود.


منبع:alhanesoluk.com

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من این
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
0
0
میدونین چرا پیشرفت نمیکنیم؟

چون هرکس داره برای خ.دش کار انجام میده...

اگه همه اساتید جمع شن یه جا یه حرکت ملی کنن درست میشه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین