عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
آیت الله جاودان با بیان این نکته که واجب اول و حداقل کار ما باید آن باشد که به آن سه بزرگوار (حضرات آیات مصباح يزدي ، جنتی و یزدی) رأی دهیم گفت : "شاید در انتخابات هاي گذشته هیچ گاه تکلیف و وظیفه اینقدر روشن نبوده است.
عقیق:در پی انتشار اخباری به نقل از آیت الله  جاودان در خصوص انتخابات ، بيانات مورخ ( 4/12/94 ) این استاد اخلاق در جمع تعدادی از طلاب ، از نظر شما مي گذرد.

آیت الله جاودان با بیان این نکته که واجب اول و حداقل کار ما باید آن باشد که به آن سه بزرگوار (حضرات آیات مصباح يزدي ، جنتی و یزدی) رأی دهیم گفت : "شاید در انتخابات هاي گذشته هیچ گاه تکلیف و وظیفه اینقدر روشن نبوده است. چرا که دشمن گفته به برخی رأی ندهید و به برخی رأی بدهید. بنابر این ما باید درست بر خلاف خواست دشمن عمل کنیم."
وی  در مورد اینکه به جز آن سه نفر باید به چه کسانی رأی داد افزود : "علاوه بر آن سه نفر بزرگوار( حضرات آیات مصباح يزدي ، جنتی و یزدی ) باید به کسانی رأی داد که نامشان به هیچ وجه در لیست مورد حمایت BBCنیامده و مشترک بین لیست ها نیستند. اگرچه برخی از کسانی که نامشان در آن لیست آمده افراد بسیارخوب و پاکیزه ای هستند ولی چه کنیم که اکنون دشمن چنین بیان کرده است."
ايشان با ابراز خرسندی از برائت عده ای از حضرات از آن لیست فرمودند: " اگر چه برخی از بزرگان از آن لیست ابراز برائت کرده اند لکن بازهم ممکن است رای به این بزرگان باعث رای نیاوردن آن سه نفر بشود ، البته فردی مثل آقای موحدی کرمانی خیلی خوب ابراز کردند و با اوقات تلخی خود را جدا کردند." تذكر:
لذا به سمع و نظر شما مخاطبان گرامي مي رسانيم تا این لحظه اسامی افرادی که صلاحیت آنها برای آیت الله جاودان جهت انتخاب در مجلس خبرگان رهبري محرز شده به شرح ذيل است:
1. آیت الله محمد تقی مصباح یزدی
2. آیت الله احمد جنتی
3. آیت الله محمد یزدی
4. آیت الله علیرضا اعرافی
5. آیت الله محمدباقر باقری کنی
6. آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی
7. آیت الله علی مومن پور
8. آیت الله سید هاشم حمیدی
9. آیت الله عباسعلی اختری
10. آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی
11. آیت الله ابراهیم امینی
12. آیت الله تسخیری
13. آیت الله شاه آبادی
14. آیت الله امامی کاشانی
15. حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم
16. حجت الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی

والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
يعني به ري شهري و قمي ومير محمدي راي نديم """" بجاش با آيت اله شاه آبادي و آيت اله تسخيري و آيت اله سيد هاشم حميدي راي بدهيم "" چشم كي بهتر از استاد جاودان عزيز
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین