عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
حمایت انگلیس از لیستها، در خبرگان تهران موجب رأی مردم به غیرمشترکین و در مجلس موجب رأی مردم به لیست واحد می‌شود/ عکس العمل طبیعی مردم در هرصورت، نه به انگلیسِ حامی داعش است

عقیق:در این انتخابات، آمریکا و انگلیس که پشتیبان‌کنندۀ داعش‌ هستند، از یک لیست انتخاباتی پشتیبانی کرده‌اند و به مردم می‌گویند: «به اینها رأی بدهید تا بعضیها که مخالف ایادی آنها هستند، رأی نیاورند.» با اینکه می‌دانند بسیاری از آنها هم با امریکا و انگلیس دشمنند و غالباً افراد سالمی هستند، به حدی که بعضی‌هایشان فریاد می‌زنند که «ما این لیست را قبول نداریم». ولی BBC و ایادی آنها به مردم می‌گویند: «عیبی ندارد! به او رأی بدهید! تا آنهایی که دشمنان شاخص استکبار هستند رأی نیاورند.» می‌خواهند آراء را مهندسی کنند. لذا جوان‌ها می‌گویند: «ما هم فقط به غیرمشترکین رأی می‌دهیم، چون افراد مشترک که طبیعتاً رأی خواهند آورد.» این عکس العمل طبیعی مردم علیه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث است.

حضرت امام(ره) می‌فرمود: «اگر آمریکا  لااله الاالله هم بگوید، ما قبول نداریم چرا که آنها مى‏خواهند سرِ ما کلاه بگذارند. بر فرض که امریکا یک طرح صد در صد اسلامى- انسانى بدهد، ما باور نمى‏کنیم که آنها به نفع صلح و منافع ما گامى بردارند. (صحیفۀ امام/ج15/ص339)

 

عکس‌العمل طبیعی مردم در انتخابات مجلس:کنار گذاشتن اختلافات و رأی به  لیست واحد مغضوب‌تر انگلیس

در انتخابات مجلس هم، همین عکس العمل طبیعی است که موجب می‌شود بسیاری از نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس اختلافات خود را در تهران کنار بگذارند و به  لیست واحد رای بدهند تا لیست‌های مورد حمایت ایادی استکبار رأی نیاورند. نه اینکه افراد آن لیست‌ها ایادی استکبار باشند، بلکه کوچکترین حمایت استکبار از هر لیستی موجب عکس‌العمل طبیعی مردم است.

4 اسفند 94
حسینۀ آیت الله حق شناس


منبع:بیان معنوی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
امثال همین آقایون هستند که بانظرات خامشون تفرقه انداختن بین بچه هیئتی ها و مذهبیا.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین