عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
حضرت آیت الله علوی گرگانی:
حضرت آیت الله علوی گرگانی تاکید کردند: مدافعین حرم قدرت اجتماعی جامعه اند و هر موقع جوانان پای کاری بودند، دشمن نتواسته به اهداف خود برسد.
عقیق: حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار مجاهدین مدافین حرم حضرت زینب کبری(س) گفتند: خدا در قرآن نگاه ویژه و خاص به اهل ایمان دارد و درباره این گروه، سخنان ویژه ای فرموده و عنایت  خاصی هم دارد.

معظم له بیان داشتند: اهل ایمان چند نشانه دارند؛ کسانی هستند که  توحید، نبوت و ولایت را با جان و قلب خود  و تا جایی که ریشه در اعضاء و جوارح آنها دارد را پذیرفته اند.

 ایشان افزودند: جوانانی که برای دفاع از حرم آل الله، گام برمی دارند انتخاب شده  هستند و از اهل ایمان می باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی مردم و مسئولین را دعوت به وحدت و یکپارچگی در مقابل جبهه استکبار کردند و گفتند: تجربه نشان داده، هر زمانی آحاد جامعه با هم واحد بودند، دشمن نتوانسته کاری از پیش ببرد و برنامه های خود را به  اجرا در بیاورد.

معظم له اظهار داشتند: مدافعین حرم قدرت اجتماعی جامعه اند وهر موقع  جوانان مجاهد، پای کاری بوده اند دشمن نتواسته به اهداف خود برسد.

ایشان عنوان کردند: قدرتی که خدا به جوانان می دهد از نوع قدرت الهی  است و تا قدرت وجود دارد دشمن نمی تواند موفق شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: درحال حاضر خبرهای خوبی از میدان های نبرد در سوریه و عراق می رسد و این همان قدرت بی چون چرای الهی است، این قدرت قابل رویارویی نیست و شکست های دشمن بهترین دلیل بر این مسئله می باشد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین