عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
علی‌اکبر لطیفیان در صفحه شخصی خود به تبلیغات سوء بی بی سی برای انتخابات اشاره کرده و واکنش نشان داده است.
عقیق: بی‌ بی سی انگلیسی طی روزهای اخیر با نزدیک شدن به روز انتخابات، اقدام به تبلیغات منفی علیه آیات جنتی، مصباح و یزدی کرده است. این رسانه انگلیسی از مردم ایران خواسته است به آیات جنتی، مصباح و یزدی رأی ندهند و به‌جای آن به یک فهرست انتخاباتی دیگر رأی بدهند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مردم آذربایجان شرقی با اشاره به همین موضوع فرمودند: «رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل می دهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی میخواست تصمیم مهمّی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا می‌کرد و از او می‌پرسید که این کار را بکنم یا نکنم. انگلیس‌ها یک روزی این‌جور در امور کشور دخالت می‌کردند؛ بعد هم آمریکایی‌ها، یک مدّتی هم هر دو؛ امروز این دست‌ها قطع شده است؛ امروز جلوی این دخالت‌ها گرفته شده است به برکت انقلاب، به برکت بیداری مردم؛ دلشان تنگ شده، حالا از راه رادیو به مردم دارند دستور می‌دهند به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید.»

تبلیغات سوء بی بی سی علیه انتخابات سالم در ایران و از سوی دیگر، بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در شرایط حساس کنونی، سبب شد تا عده‌ای از شاعران به این موضوع واکنش نشان دهند.

علی‌اکبر لطیفیان از جمله این شاعران است که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این موضوع اشاره کرده و رباعی‌ای در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب سروده که به این شرح است:

رهبرا! اماما! اى به روى چشم...

سر بر قدم رسول‌ها باید زد
حرف از شهدا - قبول‌ها - باید زد

هم رأى به اتحادمان باید داد
هم بر دهن فضول‌ها باید زد

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
اینم قشنگه:
می نویسیم صدر لیست سه عالم ساده زیست
جنتی، یزدی، مصباح خارچشم انگلیس
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین