عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کمیته انضباطی دانشگاه الازهر در اسیوط مصر در پی جلسه‌ای پس از شنیدن سخنان «عبدالرحیم عبدالراضی» دستور اخراج این قاری دروغگوی مصری از این دانشگاه را صادر کرد.

عقیق:کمیته انضباطی دانشکده داروسازی دانشگاه الازهر در اسیوط مصر در پی جلسه‌ای دستور اخراج قاری دروغگوی مصری از این دانشگاه را صادر کرد.

بنابر این گزارش، «عبدالرحیم عبدالراضی» که ادعا کرده بود با سفر به مالزی جایگاه اول در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی را دریافت کرده است به کمیته انضباطی احضار شده و به پرسش‌های این کمیته پاسخ داده است.

بنا بر این گزارش، هفته پیش این دانشجوی مصری ضمن طرح ادعای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی رسانه‌های این کشور را درگیر خود کرد تا جایی که کاروان استقبال در منطقه سوهاج مصر برپا شد و قرار بود از سوی وزارت اوقاف و شیخ الازهر مورد تقدیر قرار بگیرد.

پس از آن عبدالفتاح طاروطی عضو انجمن قاریان مصر و عضو کمیته داوران مسابقه بین‌المللی مالزی اعلام کرد که فرد مذکور اساسا ویزای ورود به مالزی را دریافت نکرده و برخی از رسانه‌های مصری موفقیت قاری شهید مهاجرالی الله «محسن حاجی حسنی کارگر» را با فیلم و عکس یادآور شدند.

الازهر نیز اعلام کرد عده‌ای «می‌خواسته‌اند الازهر را بی‌آبرو کنند» و نهایتا دانشجوی دروغگوی مصری پس از چند روز دور شدن از انظار در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد که «فریب خورده است».


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین