عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
سردار باقرزاده در خرمشهر:
رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شناسایی پیکر شهدای گمنام گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از شهدای گمنام شناسایی و به خانواده‌های‌شان تحویل داده شدند.
عقیق:سردار سید محمد باقرزاده امروز در آئین استقبال از پیکر 68 شهید تازه تفحص شده اظهار داشت: از آغاز سال تاکنون پیکرهای طیبه 582 شهید دفاع مقدس از مناطق مختلف عراق به کشورمان وارد شده است.

وی افزود: این پیکرها از مناطق جنوب، غرب و کردستان عراق تفحص شده و به کشورمان بازگشته‌اند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به شناسایی پیکر شهدای گمنام گفت: امسال تاکنون بیش از 150 نفر از شهدای گمنام شناسایی و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

وی افزود: امروز نیز پیکر 68 شهید از مناطق عملیاتی مختلف مانند فاو، جزیره ام‌الرصاص، کتیبان، مجنون و زبیدات کاوش شد که مردم خرمشهر استقبال باشکوهی از پیکر آنان کردند.

سردار باقرزاده با اشاره به ورود پیکر شهدا از طریق دریایی گفت: برای نخستین‌بار امروز شهدا را از طریق آب‌راه اروند‌رود از بصره وارد بندر خرمشهر کردیم.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش گفت: چندروز گذشته مادر یک شهید برای شناسایی فرزندش به معراج شهدای تهران مراجعه کرد و نمونه آزمایش از آن‌ها گرفته شد، بلافاصله پس از خروج خانواده شهید دوستان اطلاع دادند که شهیدی با پلاک و مشخصات پسر آن مادر شهید پیدا شده است؛ آزمایش دی.ان.ای برای شناسایی آن شهید عزیز ادامه دارد و انشاءالله به‌زودی نام و زمان تشییع آن شهید را اعلام خواهیم کرد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین