عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۳۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
آیت الله جوادی آملی با اشاره به حضور گسترده آحاد ملت در راهپیمایی باشكوه ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: خداوند به فرد فرد این ملت سعادت و سیادت بدهد که آبروی نظام را در روز ۲۲ بهمن حفظ کردند.
عقیق: آیت‌الله جوادی آملی در درس تفسیر خود با اشاره به نقش الطاف الهی در پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: نه دوستان خیال می كردند که امام و رهبران الهی پیروز می شوند، نه دشمنان فکر می کردند! خیال می‌کردند که کاخ‌ها و قلل‌شان آنان را نجات خواهد داد، هیچ‌کس فکر نمی کرد که این قدرت جهنّمی استکبار که تمام این مملکت را گرفته بود، مجبور بشود که فرار کند؛ دوستان فکر نمی کردند! خیلی از دوستان می گفتند که چگونه؟ مُشت با درفش که نمی شود! ولی شد!

آنها هم مطمئن بودند و خیال می کردند که می مانند؛ دوستان فکر می کردند که نمی شود، دشمنان هم فکر می کردند که نمی شود، آن کسی که این کار را کرد خدا بود! خدا به حق ائمه اطهار و قرآن کریم به فرد‌فرد این ملت سعادت و سیادت دنیا و آخرت بدهد که آبروی نظام را در این روز ۲۲ بهمن حفظ کردند.

وی در فراز دیگری از سخنان خود ابراز داشت:ما پرورده و شاگردان مکتب اهل بیت(ع) هستیم! این یک عظمتی است برای ایران! این یک جلال و شکوهی است برای ایران! اهل خدعه نیستیم، اهل کینه نیستیم، اهل آزادی و عظمت هستیم؛ حالا ممکن است مشکلاتی باشد، ولی اصل نظام بر عظمت و کیان الهی است که قدر این را باید دانست.
 
منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین