عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران با اشاره به طرح جامع آموزش حضوری معارف مهدویت گفت: طرح «12-12» در راستای ترویج عالمانه معارف مهدویت برای شهروندان تهرانی و شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود.

عقیق: حجت‌الاسلام مرتضی عباسیان مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران در گفت‌وگویی، با اشاره به طرح جامع آموزش حضوری معارف مهدویت ویژه شهروندان تهرانی ابراز داشت: این طرح در پاسخ به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به حضرت ولی عصر(عج) و در راستای ترویج عالمانه معارف مهدویت برای شهروندان تهرانی و شهرستان‌های استان تهران با نام «12-12» طراحی شده است.

وی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند با حضور در این طرح و اتمام دوره به مدت 12 ساعت با کلیات مباحث مهدویت آشنا شوند و پس از قبولی در امتحان گواهی پایان دوره معارف مهدویت را دریافت کنند.

عباسیان زمان اجرای این طرح را دهم تا بیست و نهم شعبان‌المعظم (29 خرداد تا 17 تیر) بیان کرد و گفت: جهت تسهیل مراحل آموزش، بسته‌ای آموزشی در نظر گرفته شده که در اولین جلسه ارائه خواهد شد.

وی درباره مزایای طرح «12-12» ادامه داد: فراگیری کلیات معارف مهدویت در 12 ساعت، اعطای گواهینامه و امکان ادامه دوره در 2 دوره تکمیلی از جمله مزایای شرکت در این طرح است.

مسئول بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران با بیان اینکه افرادی که دارای مدارک دیپلم و بالاتر هستند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند، خاطرنشان کرد: در سر فصل آموزش طرح «12-12» مباحثی نظیر  ضرورت طرح مباحث مهدویت، امام مهدی(عج) در یک نگاه، دوران پنهان زیستن حضرت، غیبت و علل آن، فوائد امام غایب، انتظار، شرایط و علائم ظهور، دستاوردها، قلمرو و مدت حکومت حضرت(عج)، رجعت و آسیب‌شناسی مباحث مهدویت گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت mahdi59.com مراجعه کنند، افزود: 26 اردیبهشت ماه ثبت‌نام این طرح آغاز و تا 6 خردادماه جاری ادامه خواهد یافت که مکان و زمان کلاس‌ها در سایت به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.


منبع: فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین