عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
"احمد فرید" در اظهاراتش گفت: شیعه خطرناکتر از اسراییل است زیرا یهود را همه میشناسند، اما شیعه خود را به اسلام نسبت میدهد و با در پیش گرفتن اعتقاد "تقیه" به نشر سموم و آفات خود میپردازد! او شیعه را خیانتکاران تاریخ خواند و آنها را هم پیمانان تاتار و صلیبیان بر علیه مسلمان خطاب کرد و افزود: نمونه ی فعلی آن همکاری شیعیان با آمریکا در افغانستان و یهود در جنوب لبنان است!
عقیق:  مفتی سلفی"احمد فرید"، عضو مجلس امنای دعوت سلفی مصر در جدیدترین مصاحبه اش با روزنامه ی "الفتح"  اظهارات غرض ورزانه ی خود را در مورد مکتب تشیع، ادامه داد.

او در این مصاحبه ی مطبوعاتی گفت: شیعه خطرناکتر از اسراییل است زیرا همه ماهیت اسرائیل را میدانند، اما شیعه خود را به اسلام نسبت میدهد و با در پیش گرفتن اعتقاد "تقیه" به نشر سموم و آفات خود میپردازد!

"فرید" در ادامه ی اکاذیب خود گفت: آمریکا علاقه ی زیادی دارد که با شیعیان ایران ارتباط برقرار کند و سپس با همکاری یکدیگر، سلفیان را نابود کنند!! شما را از روابط پنهان بین امریکا و ایران، و اسراییل و ایران بر حذر میدارم.

این مفتی سلفی با گستاخی، آیت الله سیستانی را متهم به گرفتن میلیون ها دلار رشوه در خلال اشغال عراق توسط آمریکا، نمود و ادامه داد: آیت الله سیستانی دلیل اصلی عقب نشینی شیعه در مقابله با امریکا در آن برهه بوده است.

"احمد فرید" در پایان سخنانش، شیعه را خیانتکاران تاریخ خواند و آنها را هم پیمانان تاتار و صلیبیان بر علیه مسلمان خطاب کرد و افزود: نمونه ی فعلی آن همکاری شیعیان با آمریکا در افغانستان و یهود در جنوب لبنان است!

منبع:شیعه نیوز
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین