عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
مراسم هفتگی هیئت رزمندگان مکتب الحسین (ع) در مسجد لولاگر
در بین مخدرات اهل بیت دو نفر را داریم که به این مقام رسیدند. یکی وجود حضرت زهرای مرضیه (س) و دومی حضرت فاطمه معصومه (س) که از وجود نازنین امام صادق(ع) روایت شده که به شفاعت این بانوی بزرگوار داخل بهشت می شوید.

گزارش تصویری


عقیق: مراسم هفتگی هیئت رزمندگان مکتب الحسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی و مداحی حاج حسین سازور و کربلایی نریمان پناهی ، حاج مهدی گروسی و کربلایی مجید پناهی در مسجد لولاگر برگزار شد.

گزیده ای از سخنان حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی را بخوانید:

- امیر المومنین در چکاچک جنگ شمیر طرف مقابل را انداخت. دشمن گفت علی(ع) شمیرت را به من بده آقا فرمود بگیر. آن مرد گفت : معاویه گفته بود که تو کم هوشی من می خواستم تو را خلع سلاح کنم. آقا فرمودند : نه اینطور که تو فکر می کنی نیست ، من کریم هستم. اگر کسی از من چیزی بخواهد ندهم از مرگ بدتر است.

- در بین مخدرات آل الله حضرت معصومه (س)  شدند کریمه اهل بیت (ع) . این غفلت ما را می رساند که در مشکلات دنیایی و معنوی و سلوکی مان کمتر به این بزرگوار متوسل می شویم.

- مرحوم ایت الله سیدشهاب الدین مرعشی نجفی می فرمودند که پدرم چله ای گرفت که متوجه بشود که که قبر حضرت زهرا(س) کجاست؟ می گفت چله که تمام شد وجود مقدس امام صادق(ع) یا امام باقر(ع) آمدند به خوابش  گفتند  برو به سمت قبر کریمه (س)....

- امام زمان (عج) همان روز اول که قبر حضرت زهرا(س) را نشان نمی دهند ،  باید شیعه به یک بلوغی برسد. تا آن روز خداوند تمام جلال و جاه و جبروتی که برای حضرت زهرا(س) در قبرش می خواست قرار بدهد در فاطمه معصومه(س) قرار داد.

- قم در زمان قبل اسلام محل تجمع یهودی ها بود. تا جایی که اسلام آمد. مقام معظم رهبری کتابی دارند به نام انسان 250ساله . ایشان می فرمایند تمام زندگی ائمه را باید در کنار هم قرار بدهی تا بدانی در اینجا صلح لازم بود یا جنگ. این الگوی شیعه است. کسی که آقای فوکویاما می گوید که ما حریف همه شان می شویم. سنی ها که هیچ،  مسیحی و یهودی هم که هیچ. فقط شیعه ها هستند که با دو بال شهادت و اعتقاد به مهدی موعود (عج)  راه خودشان را می روند.

- وجود نازنین حضرت معصومه سلام الله می دانستند که طبق کلام پدر بزرگوارشون اهل قم همان شیعه یمنی هستند که ارادت به علی ابن ابی طالب و فرزندانشان دارند. ورود پیدا کردند به شهر قم. با آن استقبال خوب. 17 روز بی بی در بیت النور زندگی کردند و عبادت کردند. دقیقا به شیوه مادرشان.

- مقام شفاعت مقامی است که از آن به عنوان مقام محمود یاد  شده است. در بین مخدرات اهل بیت دو نفر را داریم که به این مقام رسیدند. یکی وجود حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و دومی حضرت فاطمه معصومه (س) که  از وجود نازنین امام صادق(ع) روایت شده  که به شفاعت این بانوی بزرگوار داخل بهشت می شوید.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین