عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
تونه‌ای مدیر رادیو معارف با اشاره به حلول سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در گروه‌های برنامه ساز رادیو معارف در ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.
عقیق:مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف با اعلام اینکه رویکرد برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایام الله دهه فجر، تبیین دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: ویژه برنامه زنده «پلاک 57» با حضور کار‌شناسان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه و برخی از یاران انقلاب به تشریح و بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل (ره) با بهره گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

وی افزود: روزشمار انقلاب، طلایه داران انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی از دیدگاه مشاهیر جهان و صدور انقلاب از زبان رهپویان انقلاب اسلامی از بخش‌های ویژه برنامه «پلاک 57» است. «پلاک 57» همراه با بخش‌های جذاب نمایش رادیویی و مسابقه از 12 تا 22 بهمن هرروز ساعت 8:40 دقیقه صبح تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «آن روز‌ها» به گفت‌و‌گو با برخی چهره‌های نام آشنای مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی و بیان خاطرات ناگفته‌ از دوران مبارزات و اهداف انقلابیون از این مبارزات اختصاص دارد. نقش توکل و اراده مردم و نقش روحانیت به ویژه حضرت امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب نیز از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است. ویژه برنامه «آن روز‌ها» از 12 تا 22 بهمن هر شب ساعت 22 به روی آنتن می‌رود.

مدیر رادیو معارف تصریح کرد: برنامه «کتاب انقلاب» برای پخش در روزهای 12 تا 22 بهمن درنظر گرفته شده و به معرفی کتاب‌ها و آثار مکتوب شاخص با موضوع انقلاب اسلامی می‌پردازد. برنامه «کتاب انقلاب» هر شب ساعت 22:20 دقیقه از صدای فضیلت پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه زنده «شب پیروزی» با هدف ایجاد نشاط و شور انقلابی بین جوانان و مردم ولایت‌مدار در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت 20 شب 22 بهمن پخش می‌شود افزود: این برنامه به منظور اطلاع‌رسانی و زمینه سازی حضور گسترده اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تدارک دیده شده است.

تونه‌ای در خاتمه خاطر نشان کرد: بررسی نقش ولایت فقیه در برپایی، استمرار و پویایی حکومت اسلامی، تبیین هویت فرهنگی انقلاب اسلامی، تبیین ابعاد شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، معرفی دستاورد‌ها و بررسی جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، تبیین ضرورت همدلی و همزبانی ملت و دولت و وحدت مسئولان و ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی برای رشد و پویایی و شکوفایی اقتصادی کشور از مباحثی است که در ویژه برنامه‌های دهه فجر رادیو معارف با حضور کار‌شناسان و صاحب نظران طرح و بررسی می‌شود.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین