عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
رئیس ستاد دهه غدیر کشور عنوان کرد:
رئیس ستاد دهه غدیر کشور گفت: دکترین جهانی دهه غدیر در عرصه تجلی دهکده جهانی معرفت است که باید در مورد آن تحقیقات زیادی انجام شود.
عقیق:حجت‌الاسلام محمود نظری گفتگو با خبرنگاران به فعالیت‌های این ستاد در طول سال اشاره کرد و ادامه داد: این ستاد خدمات فرهنگی ارائه می‌کند، هرسال نیز یک همایش دو ماه قبل از عید غدیر برگزار می‌شود که حتی در خارج از کشور نیز نتایج آن منتشر می‌شود.

وی بابیان اینکه حرکت دهه غدیر از مازندران شروع و به سایر استان‌ها کشیده شد، تصریح کرد: بیشتر اعضای این ستاد را جوانان باانگیزه تشکیل می‌دهند و تلاش داریم که غدیر را به آرمانی جهان‌شمول تبدیل کنیم.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با تأکید بر اینکه دو بال شیعه، غدیر و عاشورا است، گفت: اگر دنیا قرار است با تدین، همزیستی و تکامل هدفی والا را پیش روی خود قرار دهد، باید از غدیر شروع کند.

حجت‌الاسلام محمود نظری، نقش خبرنگاران را در جامعه خطیر دانست و گفت: این نقش ازآن‌جهت محترم است چون واقعیت‌ها را منعکس می‌کند و خبرنگار باید بدون غرض و تفسیر شخصی، تنها به واقعیت‌ها بپردازد.

وی مازندران را منطقه‌ای حاصلخیز، پرطراوت و پرانگیزه دانست و افزود: با توجه به وضعیت این استان، می‌توان از بعد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و گردشگری تلاش‌های جدیدی را آغاز کرد.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور با اشاره به دو انتخابات پیش رو در هفتم اسفندماه سال جاری تصریح کرد: خبرنگاران باید با امانت‌داری و بیان واقعیت‌ها برای حضور هر چه پرشورتر مردم در این عرصه مهم زمینه‌سازی کنند.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور نقش شورای نگهبان را بسیار حساس خواند و گفت: این شورا بر اساس قانون باید در مورد قوانین نظر دهد، البته ممکن است در برخی از موارد ناخواسته اشتباهاتی نیز رخ دهد، اما این به معنای زیر سؤال بردن کل این نهاد نیست.

نظری مجلس خبرگان را نزدیک‌ترین نهاد به رهبری عنوان کرد و افزود: اهمیت این انتخابات مانند همه انتخابات دیگر است و باید پرشور برگزار شود، با توجه به اهمیت همیشگی مجلس خبرگان، در انتخاب گزینه‌ها باید با دقت بیشتری رفتار کنیم.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور به نقش جوانان در کشور اشاره کرد و یادآور شد: باید جوانان را باور کرد و مسئولان نیز باید زبان این جوانان باشند، باید آنان را باور کرد و شرایطی را ایجاد کرد که جوانان نیز خودشان را باور کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین