عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
حامد جعفری:
گروه هنر: حامد جعفری، تهیه‌کننده «شاهزاده روم»، با بیان اینکه قسمت دوم این انیمیشن ساخته خواهد شد، اظهار کرد: در اکران فیلم «شاهزاده روم» ممنون یاری صدا و سیما هستیم، برخلاف شهرداری که از آنها برای یاری نرساندن به فیلمی دینی گلایه‌مند هستیم.

عقیق:حامد جعفری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شاهزاده روم» درباره اکران موفق این فیلم سینمایی اظهار کرد: ما قبل از این‌که فیلم روی پرده برود انتظار داشتیم در صورت مهیا بودن شرایط، تنها بتوانیم گروه سنی کودک و نوجوانان را جذب این کار کنیم، اما با همکاری رئیس سازمان صدا و سیما این کار، پخش تیزرهای بسیاری خوبی را در تلویزیون به خود اختصاص داد، برای همین این فیلم توانست به درستی به مردم معرفی شود و این مسئله نیز باعث بهتر دیده شدن کار شد.

وی افزود: البته ما ضعف‌هایی نیز در تبلیغات شهری داشتیم، چون در تهران شهرداری هیچگونه همکاری با ما نکرد! این امر هم، برای ما بسیار عجیب بود، چون بارها برای مذاکره نزد آنان رفتیم، اما هر بار با مشکلی رو‌برو می شدیم که نشان می‌داد آنها راضی به این همکاری نیستند؟! اما معتقدم خداوند به این فیلم نظر داشت.

این تهیه‌کننده ادامه داد: «شاهزاده روم» در گروه سینماهای آزاد روی پرده رفت، اما با استقبالی که از فیلم به عمل آمد چه در تهران و چه در شهرستانها تعداد سالن‌های نمایش افزایش یافت. درباره استقبال از این کار نیز همین اندازه بگویم که بسیاری از تماشاگران در روزهای آخر هفته به دلیل تمام شدن بلیط موفق به دیدن فیلم نمی‌شدند، اتفاقی که سالها بود در سینمای کودک رخ نداده بود.

وی در پاسخ به این سوال که موفقیت «شاهزاده روم» در گیشه منجر به تولید ادامه این فیلم در آینده نیست؟ گفت: ما هم اکنون دو پروژه را آغاز به کار کرده‌ایم که فعلا از اطلاع رسانی درباره آن هم معذوریم، اما در ادامه مطمئنا بعد از پایان دو کار در دست، اقدام به ساخت ادامه «شاهزاده روم» خواهیم کرد، چون معتقدیم که داستان توان ادامه دادن را دارد. نکته‌ای که درباره بیان آن را ضروری می‌دانم این است که تمام عواملی که در ساخت این اثر سینمایی ما را یاری رساندند جوانان ایرانی تشکیل می دهند، اتفاقی که نشان دهنده توانمندی انیماتورهای ایرانی است.

جعفری درباره میزان اختلاف کیفیت انیمیشن سینما ما با استانداردهای جهانی اینگونه توضیح داد: مسلما ما هنوز برای رسیدن به کیفیت‌های بالای انیمیش‌سازی در سینمای جهان راه درازی را باید طی کنیم، اما به جرات می‌توانم ادعا کنم که ما در این حوزه جز خوب ها محسوب می‌شویم که با حمایت قادریم قدم‌های بسیاری بزرگی برداریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: تجربه «شاهزاده روم» سبب شده که ما در قدم‌های بعدی خود بتوانیم با دید بهتری در اکران عمل کنیم، چون دیگر می‌دانیم به چه واسطه قادریم باعث بهتر دیده شدن کارمان باشیم، همچنین به این نکته واقفم که چه کسانی حمایت کننده کارهای دینی هستند. در انتها از صدا و سیما بسیار ممنون هستم و از شهرداری تهران نیز گلایه دارم.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین