عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
آیت‌الله گرامی:
یک استاد حوزه علمیه قم گفت: کاربرد کلمه وفات و یا رحلت حاکی از کتمان شهادت حضرت زهرا(س) و جفایی بزرگ بر شهادت این بانوی مکرمه و بیت امامت است.
عقیق: درپی تحریف و زیر سؤال بردن شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) در برخی رسانه‌ها جمعی از طلاب و دانشجویان استان قم با حضور در دفاتر مراجع معظم تقلید و استادان بنام حوزه از جمله آیت‌الله گرامی مراتب اعتراض خود را از این اقدام شنیع بیان داشتند.

آیت‌الله گرامی، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم در پاسخ به دانشجویان و طلاب بیان کرد: کاربرد کلمه وفات و یا رحلت و مانند آن در مورد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که حاکی از کتمان شهادت آن حضرت است، جفایی بزرگ بر آن حضرت و بیت امامت است.

وی در این دیدار تأکید کرد: شکی نیست که آن حضرت و حمل ایشان، حضرت محسن(ع) در اثر هجوم اراذل و اوباش به بیت ایشان و ضربه محکمی که در حال حمل بر ایشان وارد شد به شهادت رسیدند و اگر این شهادت نبود نسل و ذریه آن حضرت به جز امام حسن(ع) و امام حسین(ع) ادامه داشت.

آیت‌الله گرامی در پایان اظهار داشت: علمای اهل سنت خود اعتراف به این شهادت کرده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند به کتابچه «لولا فاطمه» به قلم و بیان حقیر ویژه صفحات 120 به بعد رجوع کنند.


منبع:شفقنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین