عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
شهید مرادی جوانی مومن ، تحصیلکرده و کار بلد بود که سال ۱۳۹۲ در سوریه به شهادت رسید و پیکرش در امامزاده علی اکبر(علیه السلام) چیذر کنار شهیدان دفاع مقدس به خاک سپرده شد.
عقیق: تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی از آسمان ضمن ادای احترام به تمامی شهدای مدافع حریم اهل بیت علیهم السلام به ویژه مجاهدین افغانستانی ، سوری و عراقی گفت: این هفته به سراغ محمد حسین مرادی یکی دیگر از شهیدان مدافع حرم رفته‌ایم. شهید مرادی جوانی مومن ، تحصیلکرده و کار بلد بود که سال 1392 در سوریه به شهادت رسید و پیکرش در امامزاده علی اکبر(علیه السلام) چیذر کنار شهیدان دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

خورشیدی فرد با اشاره به اهمیت تولید برنامه های تلویزیونی دربارۀ شهیدان نسل سوم انقلاب ادامه داد: داود امامی پدر همسر شهید مرادی هم از شهدای دوران دفاع مقدس است و برای ادای احترام به ایشان بخشی از برنامه به وی اختصاص داده شده است.

در تولید این برنامه که جمعه 25 دیماه ساعت 16:45 دقیقه از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد سعید سلیمانی (تدوینگر)، جعفر اکبری (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گهر سودی(گوینده) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت داشته‌اند.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین