عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
به همت مديريت فرهنگي آستان قدس رضوي زیباترین نواهای ماندگار سرزمین هشتمین خورشید در آلبوم صوتی «شميم بهشت» به عنوان هديه اي متبرك ميان زائران توزیع می شود.
عقیق:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، اینجا سرزمین هشتمین خورشید و محضر عالم آل محمد است. اینجا خانه اجابت است و جلای آن اذن خدا. دلت را به انعکاس طلایی آسمان هشتم بسپار، نسیمی آرام بخش در نفس ها جاری است؛ نسیمی که نشان از دور دست ها دارد، به بلندی قرن ها؛ نسیمی که یادآور شکوه لحظه هایی است که تو را آورده اند. سلام بر نسیم لحظه هایی که با مژده آمدنت بستر هدایت بشریت را بار دیگر منور ساخت.
این آلبوم صوتی به عنوان هديه اي متبرك ميان زائراني که از طریق راه آهن خراسان رضوي به مشهد مقدس سفر مي كنند، توزيع می شود تا سوغات معنوی از سرزمین طوس باشد.
آلبوم صوتی «شميم بهشت» شامل نواها، تواشیح و مناجات ماندگاری است از محمد علی کریم‌خانی، محمد اصفهانی، علی فانی، صلوات خاصه مرحوم حاج رضا انصاریان و ... که در 18 بخش مختلف تهیه و تنظیم شده است.
لازم به ذکر است؛ مديريت فرهنگي آستان قدس رضوي یکی از زیر مجموعه های معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی است که خدمات فرهنگی خود را با هدف اطلاع‌ رسانی و انتقال پیام ‌های معرفتی به شکل ‌های مختلف به زائران عرضه می‌کند.



منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین