عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
با همکاری مرکز نور و حوزه علمیه خراسان نرم افزار مجموعه آثار علامه عطاردی قوچانی تولید و از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

عقیق:مدیر بخش تولید مرکز نور با اعلام این خبر اظهارداشت: مرکز نور در راستای  اشاعه و گسترش جهانى فرهنگ و تمدن انسان ‏ساز اسلامى‏ نرم افزار عُطارِد خراسان را تولید کرد.

سید مهدی هاشمی ضمن معرفی نرم افزار عطارد خراسان اظهارداشت: علامه عطاردی قوچانی یکی از شخصیت های بزرگ سرزمین خراسان می باشد که با آثار خود، به تاریخ ایران و بسط فرهنگ و معارف اسلامی خدمت درخور توجهی نموده است.

وی ادامه داد: این عالم فرهیخته عمر گرانمایه خویش را چونان شمع برای نورافشانی و بیان حقایق صرف نمود و کتاب های ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت در همین راستا، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به سفارش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان آثار این عالم فرهیخته را در قالب نرم افزار کتابخانه ای برای عموم علاقه مندان تولید نموده است.

وی گفت این نرم افزار که به پاس بزرگداشت ۷۰ سال مجاهدت علمی علامه شیخ عزیزالله عطاردی قوچانی رحمه الله تولید شده است شامل ۹ عنوان کتاب در ۱۷ مجلد، به همراه تصویر کامل ۴ عنوان در ۷ جلد، از آثار علامـه در موضـوعات:راویان و احادیـث اهـل بیت علیهم السلام، کتاب‌ شناسی و زندگی‌ نامه معظم‌ له می باشد.

هاشمی ادامه داد: ترجمه مسند امام مجتبی علیه السلام، ترجمه مسند سیدالشهداء علیه السلام، اخبار و آثار حضرت امام رضا علیه السلام، روایت عشق، عمر با برکت، از جمله کتاب هایی است که به همراه مجموعه مقالات همایش بزرگداشت علامه عطاردی در این نرم افزار ارائه شده است.

علاقه مندان میتوانند برای دسترسی به این نرم افزار  به فروشگاه مجازی مرکز نور مراجعه کنند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین