عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
معاون پژوهشی مركز تخصصی نماز از گردآوری و پاسخ دهی به 200 سؤال اصلی مردم جامعه به ویژه جوانان در خصوص نماز خبر داد و گفت: این پرسش ها و پاسخ ها در سایت قنوت به عموم ارائه شده است.

عقیق:حجت الاسلام هادی عجمی، معاون پژوهشی مركز تخصصی نماز از انجام کار کارشناسی پرسمان در این معاونت خبر داد و گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته سؤال های اصلی جامعه در خصوص نماز به ویژه سؤال های جوانان در این خصوص جمع آوری شده است.

وی از بارگذاری پاسخ این سؤال ها در سایت «qunoot.net» خبر داد و گفت: این سؤال ها و جواب ها شامل 200 سؤال و جواب در بخش «بپرسید» قرار گرفته و در این بخش امکان ارائه سؤال های مخاطبان در خصوص نماز نیز وجود دارد و کارشناسان مرکز پس از دریافت سؤال ها آنها به آدرس مخاطبان ارسال و در صورت عمومیت داشتن سؤال در همین بخش بارگذاری می کنند.

حجت الاسلام عجمی عنوان کرد: ادعای ما این است که سؤال های جوانان در خصوص نماز شامل این سؤال های اصلی است که البته این سؤال ها از روش های مختلف جمع آوری شده است که بخشی از آن از سامانه «30004145» بوده، بخشی از طریق خود سایت قنوت و بخش هم از طریق نشست هایی بوده که در خصوص نماز برگزار شده گردآوری شده است.

برای مشاهده 200 سؤال و جواب اصلی در خصوص نماز اینجا را کلیک کنید!

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین