عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۵۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
یک دختر آلماني:
یک بانوي تحصيلکرده آلماني که پس از مطالعه کتابي درباره سيدالشهداء(ع)، شيفته مذهب تشيع شده بود، با حضور در محضر آیت الله العظمی روحانی شهادتین را بر زبان جاری ساخت و به دین اسلام علوی پیوست.
عقیق: يک بانوي تحصيلکرده آلماني که پس از مطالعه کتابي درباره سيدالشهداء(ع)، شيفته مذهب تشيع شده بود، امروز ـ یکشنبه 25 فروردین ـ با حضور در محضر مؤلف کتاب که از مراجع تقليد است، به دين اسلام گرويد.

این بانوی آلمانی ابتدا توضیحاتی درباره مطالعاتش در حوزه دین اسلام سخن گفت و سپس آیت الله العظمی سيد محمدصادق روحانی، کلیاتی در مورد اسلام این دین برتر و خاتم برای این بانو ارائه داده و او را به وظیفه خطیری که بعنوان یک زن محقق اگاه ساختند. او سپس شهادتین را بر زبان جاری ساخت و به دین اسلام علوی پیوست.

وی نام زیبای حسنی (Hosna) را برای خود برگزید و البته از کمبود تبلیغات شیعی در آلمان و انگلیس گله مند بود و معتقد بود جوانان زیادی تمایل به آشنایی با دین اسلام دارند اما بیشتر منابع از طریق اهل سنت و ترک های اهل سنت میباشد و منابع شیعی بسیار بسیار کم و کمتر از آن مبلغ آشنا به موضوعات دینی و متناسب با دنیای کنونی.

این بانوی تازه مسلمان یکی از دلایل تمایل به اسلام علوی را مطالعه کتاب قیام امام حسین(ع) نوشته آیت الله روحانی که به انگلیسی ترجمه شده است، اعلام کرد.

سپس آیت الله روحانی یک جلد قرآن با ترجمه انگلیسی را به وي اهدا کرده و به وی سفارش کردند که در مورد اصول دین و بعد فروع دین، تحقیقاتش را ادامه دهد و چنانچه به سؤالات و شبهاتی برخورد از طریق علمای صاحب صلاحیت پیگیر پاسخ باشد تا با دلایل قرآنی ـ روایی و البته عقلانی و استدلالی به آنها پاسخ دهد.


منبع:ابنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
sarafraz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
0
0
سلام اسن سوالات را برای تبرک به شما می فرستم تا از معاندان بپرسید
سوال از وهابیت و اهل عامه چطور است که حضرت موسی برای وزیرش هارون و حضرت شموئیل برای فرماندهی سپاه طالوت را وحضرت داود برای جانشینش سلیمان از خدا اذن می خواهند اما پیامبر ما بنا به عقیده اهل سنت جانشین بعد خود را مشخص نکرد و رای مردم را بر رای خدا و خودش مقدم دانست؟
مگر مردم به آن حد از عقل رسیده بودند (پس چرا اختلاف پیش آمده )
مگر پیامبر بر خلاف روش پیامبران پیش عمل کرده (شاید بگویید پیامبر خاتم بود مگر انتخاب طالوت حتی برای فرماندهی از سوی خدا نبود ) پس چرا نباید وصی پیامبر از سوی خدا و رسولش انتخاب نشود ومردم بت پرست 23 سال پیش برای دین خدا خلیفه بتراشند مانند گوساله سامری

در شبکه وهابی مجری گفتند چرا به اما حسین گریه می کنید ولی به جعفر طیار و حضرت خدیجه گریه نمی کنید ؟ !
اما جواب این سخن : امام حسین به عقیده ما منصوب از جانب خدا ست ( آیه 55 مائده در حق پدر امام حسین است )و امام است که منصبی بالاتر از پیامبری است ( و اذا ابتلا ...) مظلوم و بدست همین مسلمانان نادان کشته شده است برای احیای دین قیام نموده است ، فرزند فرزند پیامبر است (همانطور که برای کشتن یحیی و حتی کشتن متعلقات پیامبران مثل ناقه صالح ناراحتیم وبه کشندگان آنها لعنت می فرستیم چطور مسلمانی هستیم که برای کشته نوه پیامبر خود ناراحت نباشیم مانند وهابیت ) مسلمانان در کشتن او بر اهل و عیال و کودکان هم رحم نکردند ، اورا عطشان کشتند و سر بریدند وسرش را مقابل طفلانش چرخاندند و حتی حسد فرزند پیامبرشان را هم دفن نکردند



عیر از پیامبر ما جانشینان کدام پیامبر بدست مردم انتخاب شدند لطفا از قران مثال بزنید ؟
آیا انسان می تواند در امر خدا و وظیفه خدا هم مشورت کند یا فقط در اموری که مربوط به خود مردم است مشورت لازم است ؟
لطفا بفرمایید قصص پیامبران برای راهنمایی ما است یا فقط برای خواندن و سرگرمی است ؟
ما می توانیم جانشینی هم برای خدا انتخاب کنیم؟ مگر قبل از ماها برای پیامبرخدا خلیفه انتخاب نکردند ؟

سوال عقلی لطفا بفرمایید چرا در ممالک سنی نشین بیشتر حاکمان در مقابل آمریکا و اسرائیل سر خم می کنند و همراه آنها برای کشتن مسلمانان پول خرج می کنند و مفتیان هیچ نمی گویند و کار آنها را تایید می کنند و حتی این آقایان با یهود و نصارا مشروب می خورند و گیلاس به هم میزنند (درست نمونه فرمایش آیه 57 سوره مائده ) این از ضعف مذهب است ؟ ویا راویان گذشته ما هم مثل این مفتیان در ضلالت بودند و چرا هیچ یک از ایت الله های شیعیان در دام استکبار نمی افتد مثل خمینی و حکیم و... من می خواهم حق بودن شیعیان را باور قلبی برای خود بکنم چون هنوز جوابی نیافه ام
اگر يك نفر از اهل سنت پيامبري را از قران غير از پيامبر مظلوم ما صلي الله عليه و آله مثال بياورد كه جانشين او را مردم انتخاب كرده باشند من و تمام خانواده ام حاضريم سني بشويم انتخاب پيامبر و جانشينان او از سنت هاي لا يتغير خداوند است .
× حتما آنها خواهند گفت كه مردم مشورت كردند وخليفه انتخاب كردند مگر مردم اجازه دارند در امر خدا هم مشورت نمايند شورا در مورد _ وامرهم _ است نه در مورد امر خدا.
× شايد بگويند خدا و پيامبر جانشین انتخاب نكرده اند و اين را هم خودشان مي دانند كه دروغ مي گويند ، ونيز مي دانند كه قضيه غدير خم و يوم الانذار و اهل مباهله در كتب معتبر آنها وجود دارد
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین