عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹
در جمع زايران اباعبدالله الحسين(ع) عنوان شد؛
حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي، با طرح اين سئوال كه پس از سفر عتبات وظيفه ما چيست؟ گفت: ما كه به اين سفر آمده ايم در درون خودمان تحول ايجاد كرده ايم و بايد اين تحول روحي و معنوي را حفظ كنيم و تنها راه حفظ آن دوري از گناه است.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي، در جمع زايران ايراني در حرم حضرت اباعبدالله الحسين (عليه السلام) به ايراد سخن پرداخت و سفر به عتبات را بهترين سفري دانست كه زايران آن را برگزيده اند.
وي با بيان اينكه فرصت هاي نيكي كه براي انسان فراهم مي شود بايد آن را قدر دانست، زيارت حرم حضرت سيدالشهدا(عليه السلام) و حضرت ابالفضل العباس(عليه السلام) را از جمله اين فرصت ها برشمرد و به زايران توصيه كرد كه اين فرصت ها را غنيمت بشمارند و از آن به خوبي استفاده كنند.
حجت الاسلام والمسلمين راشد يزدي، با طرح اين سئوال كه پس از اين سفر وظيفه ما چيست؟، گفت: ما كه به اين سفر آمده ايم در درون خودمان تحول ايجاد كرده ايم و بايد اين تحول روحي و معنوي را حفظ كنيم و تنها راه حفظ آن دوري از گناه است.
وي تصريح كرد: اگر از گناه دوري كرديم مي توانيم به بسياري از فيوضات معنوي برسيم؛ زيرا اگر به سراغ ثواب بدون دوري از گناه برويم، موفقيتي نخواهيم داشت. در روايت داريم گناه نكردن بهتر از ثواب كردن است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین