عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: امسال هزينه كاروان هاي زميني به عتبات عاليات 970 هزار تومان و كاروان هاي هوايي حدود يك ميليون و 500 هزار تومان خواهد بود.
عقیق: حجت الاسلام محمدرضا فقيهي اظهار داشت: اعزام ها از 5 بهمن ماه امسال تا پايان فروردين ماه سال آينده انجام خواهد شد.
وي با اشاره به قرعه كشي اوليه و رسيدن 12 هزار و 500 نفر از دانشگاهيان به مرحله نهايي گفت: تاكنون ثبت نام بيش از 6 هزار نفر براي اعزام به عتبات نهايي شده است.
فقيهي افزود: پذيرفته شدگان عتبات عاليات دانشگاهي تا 20 دي ماه با مراجعه مجدد به سايت لبيك نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود اقدام كنند.
وي اظهار كرد: با توجه به انجام قرعه كشي و مشخص شدن زائران اصلي و ذخيره، پذيرفته شدگان مي بايست با مراجعه مجدد به سايت لبيك و با استفاده از شناسه كاربري (كدملي) و رمز عبور (شماره شناسنامه) نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود اقدام كنند.
فقيهي اظهار كرد: زائران دانشگاهي بعد از نهايي كردن ثبت نام، بايد هر چه سريعتر با مراجعه به واحدهاي استاني عمره و عتبات دانشگاهيان در سراسر كشور نسبت به ادامه مراحل اعزام اقدام كنند.
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان خاطرنشان كرد: در صورت مراجعه نكردن دانشگاهيان به سايت براي نهايي كردن ثبت نام، امكان دريافت وام و واريز هزينه سفر وجود ندارد و به منزله انصراف تلقي خواهد شد.
وي در خصوص زائرين ذخيره نيز گفت: زائران ذخيره بايد تمامي مراحل ثبت نام را مانند زائران اصلي انجام و مدارك را در موعد مقررتحويل دفاتر استاني ستاد دهند؛ اعزام اين دسته از زائران منوط به انصراف نفرات اصلي است؛ اما زائران ذخيره اي كه مدارك را به موقع تحويل دهند، شانس بيشتري در اعزام خواهند داشت.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین