عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳
نماينده بعثهِ مقام معظم رهبري در عراق گفت: مسئولان توليت آستان مقدس حسيني و عباسي، بارها از نظم و انضباط زائران ايراني در برنامه هاي فرهنگي برگزار شده، تجليل و قدرداني كرده اند .
عقیق:حجت السلام و المسلمين نجفي روحاني در جلسه مديران راهنماي كاروان ها، با اشاره به برگزاري روزانه سه برنامه فرهنگي در حرم مطهر حضرت سيدالشهداء(ع)، حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع) و خيمه گاه حسيني، افزود : برگزاري برنامه سخنراني مداحي و مرثيه سرايي و همچنين روايت گري در خميه گاه حسيني كه در مجموع در هر روز، سه ساعت زمان مي برد، براي زائران عتبات عاليات بسيار ارزشمند است .
وي حضور چشمگير زائران كاروان هاي آزاد در اين برنامه هاي فرهنگي را يادآور شد و افزود: همه مديران راهنما، روحانيان و مداحان كاروان ها، بايد به گونه اي برنامه ريزي كنند تا امكان حضور زائران در اين برنامه ها، فراهم شود .
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، مجموع نيروهاي بعثه، حج و زيارت، و شمسا در اين كشور را خدمتگزاران زائران و اعضاي يك خانواده دانست و گفت: تلاش همه ما خدمت هرچه بيشتر و بهتر به زائران عتبات عاليات و فراهم كردن زمينه بهره مندي هرچه بيشتر و بهتر آنان از اين سفر زيارتي و معنوي است .
در اين جلسه نصراللهي مدير ستاد عمليات شمسا در كربلا، انتظارات اين ستاد از مديران راهنماي كاروان ها براي خدمت رساني بهتر و مناسب تر به زائران را يادآور شد و چند تن از مديران نيز برخي مشكلات سفر و اقامت زائران را مطرح كردند .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین