عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
در حاشیه یک جشنواره مردمی رخ داد
دعوت «ننه عصمت»، مادر بزرگ ۷۵ساله که مردم را به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت دعوت کرده بود، با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.
عقیق: توده لباس‌های گرمی که مردم به رزمندگان جبهه مقاومت اهدا کرده‌اند، هر شب در لابی سینما فلسطین بلندتر و بلندتر می‌شود. بار دیگر بچه‌های جشنواره عمار موج فرهنگی آرمان و آرمانگرایی را در روزگاری که ژست‌های دیپلماتیک به جای انقلابی‌گری و تعهد به جامعه حقنه می‌شوند، را زنده کردند. اتفاقی که باورهای استوارترین و قدرتمندترین انقلاب قرن‌های اخیر را سکه رایج کرده است.

 «ننه عصمت» از همان انقلابی های نسل اولی است که روزی دست‌های مهربانش برای یاری رزمندگان اسلام حماسه می‌بافت و امروز ندای ساده اما خالصانه او موجی جدید میان نسل سوم و چهارم ایجاد کرده است. پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت عمار از اوایل دی ماه امسال آغاز شده است که دوره اول آن 17دی ماه، در روز اختتامیه جشنواره عمار با جمع آوری دستکش و شال و کلاه های بافته شده اهدایی مردمی پایان می یابد. «ننه عصمت» اکنون مبدع یک چالش انسانی-اخلاقی بزرگ در زمستان سرد امسال شده است.

او پیش‌تر از این هدف خود از پویش را درگیر کردن عموم مردم با اتفاقات رخ داده در جبهه های مقاومت سوریه و عراق عنوان کرده بود؛ مدتی است برخی از جوانان ایران نیز به صورت داوطلبانه در کشورهای مسلمان منطقه حضور یافته‌اند و درحال دفاع و مبارزه از ارض مسلمین در برابر سفاک‌ترین نمونه‌های بشریت هستند. در چند ماه جاری بر تعداد شهدای جبهه مقاومت افزوده شده و مردم شهرهای مختلف ایران میزبان این شهدا هستند. در این پویش مردمی برای فرزندان شهدای مدافع حرم نیز عروسک‌های دست‌دوز جمع‌آوری می‌شود.

روابط عمومی جشنواره عمار در خصوص چگونگی تحویل دستکش و لباس گرم های اهدایی مردمی گفته است: «مردم می توانند با مراجعه به مسئولین اکران فیلم های جشنواره عمار در استان ها در این طرح "ننه عصمت"  مشارکت داشته باشند و برای آشنایی با مسولان استان‌ها به سایت جشنواره عمار مراجعه یا ازطریق سامانه پیامکی 30001801 و شماره 090115743265 کسب اطلاعات کنند.»


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین