عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۰۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
"تصمیم گرفته ام به روشی غیر از اسلام نماز بخوانم لذا جانمازم را جمع کردم و در طاقچه گذاشتم تا از دروغ و نفاق رهایی یابم!"
عقیق: "خلیده مسعودی" وزیر فرهنگ الجزایر در جدید ترین کتاب خود، مقدسات اسلامی را مورد اهانت قرار داد و نماز را بزرگ ترین توهین به انسان دانست.

این موضع گیری ضد اسلامی این خانم وزیر، همه را غافلگیر کرده و جنجال شدیدی در الجزایر و دیگر کشورهای عربی به وجود آورده و موجی از انتقادات را در فضای مجازی و صفحات اجتماعی متوجه او کرده است.

وی در بخشی از کتاب خود نوشته: "نماز بزرگ ترین توهین به انسان است .. من به ازدواج ایمان ندارم .. برای پول هایی که در راه حج هزینه می شود متأسفم، بهتر بود این پول برای ساختن سالن های سینما هزینه می شد!"

او در بخش دیگری از کتاب خود آورده: "تصمیم گرفته ام دیگر مانند مسلمانان، نماز نخوانم و زیرا حتی در قرآن هم نیامده که باید پنج بار در روز نماز بخوانیم .. قرار دادن سر بر روی زمین (سجده) بزرگ ترین توهین به انسان به حساب می آید. نماز توسط قبیله نشینان عربستان که در بیابان های زندگی می کردند، اختراع شده است!"

این وزیر الجزایری در ادامه توهین های خود در صفحه 33 کتابش می افزاید: "تصمیم گرفته ام به روشی غیر از اسلام نماز بخوانم لذا جانمازم را جمع کردم و در طاقچه گذاشتم تا از دروغ و نفاق رهایی یابم!"

گفتنی است "خلیده مسعودی"، این اظهارات ضد اسلامی را اخیرا در گفتگویش با خانم "الیزابت شملا" روزنامه نگار صهیونیستی – فرانسوی نیز مطرح کرد اما پیش از بیان آن، مدتی قبل این مطالب را در کتاب خود منتشر کرده بود.

شایان ذکر است این توهین های صورت گرفته علیه نماز به عنوان عمود دین، دقیقا چند هفته پیش توسط یک نویسنده ایتالیایی به نام "آوریانا فلاشی" بیان شد که موجی از جنجال و خشم مسلمانان اروپا و ایتالیا را علیه او برانگیخت.

منبع:شیعه آنلاین
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین