عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
«آداب بندگی» مجموعه‌ای ۳۱۳ جلدی است که به‌کوشش امیر حسین‌زاده تالیف شده است؛ «فتنه زیر ذره‌بین قرآن و معصومین»، دومین مجلد این مجموعه است که به بحث فتنه در آیات و روایات قرآن می‌پردازد.

عقیق:امیر حسین زاده نویسنده از انتشار کتاب مجموعه 313 جلدی «آداب بندگی» خبر داد و گفت: این کتاب حاصل 20 سال پژوهش بنده در حوزه قرآن و عترت است. نکته‌‌های این مجموعه کوتاه، کاربردی و عصاره ترجمه‌ها و تفاسیر مختلف قرآن و  مجموعه‌های حدیثی اخلاقی است.

وی ادامه داد: این کتاب منبع مناسبی برای مسابقات و هدایای معنوی فرهنگی مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها، هیأت‌ها، ادارات، سازمان‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها، اردوهای فرهنگی مذهبی و... است.

حسین‌زاده تصریح کرد:‌ مجلّد دوم این مجموعه با عنوان فتنه زیر ذره‌بین قرآن و معصومین(ع) شامل 313 نکته قرآنی حدیثی اخلاقی است که به‌صورت ساده و روان به بحث بسیار مهم فتنه می‌پردازد و با ذکر تمام آیات و روایات کلیدی و اساسی آن قصد دارد بنابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) با افزایش معرفت و بصیرت دینی جوانان و هموطنان از بروز فتنه‌های برنامه ریزی شده دشمنان خارجی و داخلی پیشگیری نماید؛ چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است و هزینه‌های مادی و معنوی کمتری دارد. 

وی بر همین اساس متذکر شد: در این کتاب 85 سوال به ترتیب صفحات آمده است که می‌تواند در طول یک ماه تا یک‌سال به عنوان کتاب مرجع برای آموزش و برگزاری مسابقات باشد.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین