عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
در سومین یادواره شهدا قرآنی که در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است، پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید قرائت شد.
عقیق:پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید در سومین یادواره شهدای قرآنی؛ «سوره‌های سرخ» که دیروز چهارشنبه، 9 دی‌ماه، در محل فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است، قرائت شد.

در بخشی از این پیام آمده است: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر عهد خود با خداوند صادقانه ایستادند، پس برخی شهید شدند و برخی ایستادند و راه خود را تغییر ندادند. امام حسین(ع) وقتی در مسیر کربلا خبر شهادت پیام‌رسان خود را شنید، گریه کرد و فرمود: وی بر عهد و پیمان خود ایستاد تا به شهادت رسید و ما هم در انتظار شهادت هستیم.

ای بسیجیان و پاسداران انقلاب شما که وارث خون شهدا هستید، پیام قرآن این است که ثابت قدم باشید و هراسی به دل ندهید؛ چرا که قرآن کریم فرمود، در انجام رسالت‌های الهی کوتاهی جایز نیست و همه باید در ادامه راه باشید و ثابت قدم راه شهدا را ادامه بدهید. مردم ایران بارها ثبات قدم خود را نشان داده‌اند و با حماسه ملت در نهم دی‌ماه 1388 نقشه‌های دشمنان اسلام خصوصا آمریکا نقش برآب شد.

خط سرخ شهادت همچنان جاری است و ما به داشتن جوانانی می‌بالیم که اکنون در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق هم‌ودش مردم این کشورها در ستیزند.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین