عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
چندي است كه به همراه 20 نفر عازم سرزمين وحي شده‌اند، كارشان خدمت به زائران بيت‌الله الحرام است و براي اين توفيق، شب و روز نمي‌شناسند.
عقیق: عشق خدمت به زائران بيت‌الله الحرام ذكر اينها است. 20 نفر هستند كه از اصفهان به عنوان عوامل ثابت به هتل دارهادي مكه مكرمه اعزام شده‌اند و گروه آنان شامل مدير، معاون، خانه‌دار، انباردار، استقبال و پذيرايي است.

با حاج حسن سلطاني، مدير اين گروه هم صحبت مي‌شوم كه توفيق سفرهاي بسياري را به سرزمين وحي با خود دارد، سالي يك بار توفيق به عمره مفرده به عنوان خادم اعزام مي‌شود.

وي كه 10 سال به عنوان مدير كاروان و 8 سال هم به عنوان مدير ثابت به مكه اعزام شده و هم‌اكنون توفيق خدمتگزاري به زائران را در عنوان مدير ثابت به عهده دارد، 10 روز پيش از اينكه اعزام شود، عوامل ثابت را براي تأييد به سازمان حج و زيارت معرفي مي‌كند.

از آقاي سلطاني تشكر مي‌كنم و به سالن غذاخوري سري مي‌زنم، جايي كه همه عوامل به غير از دو نفر كه مسؤوليت استقبال و انبار را به عهده دارند، مشغول پذيرايي هستند و به زائران براي صرف سه نوبت صبحانه، ناهار و شام خوش آمد مي‌گويند.

اينها احساس خستگي ندارند، شب و روز نمي‌شناسند، خدمت به زائران خانه خدا را بر هر كار ديگري ترجيح مي‌دهند و شبانه‌روز آماده خدمت‌رساني هستند؛ البته بماند كه براي آمدن به سرزمين وحي، سر و دست مي‌شكنند و معتقدند كه خدمت به زائران بيت الله الحرام عشق مي‌خواهد.













211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین