عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
شبکه قرآن سیما همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه هایی به روی آنتن می برد.

عقیق:همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) شبکه قرآن سیما با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به همین مناسبت به گرامیداشت این روز می پردازد.

ویژه برنامه «باران» امشب 7 دی با حضور علما و ائمه جمعه اهل تسنن از جمله: ماموستا سیدمصطفی خاتمی (امام جمعه مهاباد)، ماموستا عابد نقیدی (رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور)، ماموستا مصطفی محمودی (امام جمعه پیران شهر) و همچنین حجت الاسلام احمدی از پژوهشگران مجمع تقریب مذاهب اسلامی به روی آنتن خواهد رفت.

«باران» که در این برنامه به موضوع وحدت در پناه قرآن و سیره پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) می پردازد، ساعت 20:30 امشب به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

همچنین قرار است این ویژه برنامه سه شنبه 8 دی نیز با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد (نائب رئیس مجلس شورای اسلامی) با موضوع ولایت پذیری و بصیرت در ساعت 20:30 از این شبکه پخش شود.

«میلاد نور» نیز عنوان ویژه برنامه روز ولادت در شبکه قرآن سیماست که با حضور دکتر عبدالکریم بی آزار شیرازی از اساتید دانشگاه و حوزه از ساعت 9 تا اذان ظهر به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن این شبکه می رود.

تلاوت قرآن توسط استاد سبزعلی، مدیحه سرایی سیدمحسن گرسویی، شعرخوانی احمد بیابانی و همچنین همخوانی گروه محراب از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در برنامه «میلاد نور» است.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین