عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت : خداوند متعال، رضايت خود از بندگانش را در عبادت،اجابت خواسته هاي آنان را در دعا قرار داده است .
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين حسين كاردان در جمع زائران عتبات عاليات در حرم مطهر حضرت سيدالشهداء عليه السلام، مبناي سخنانش را حديث شريفي از معصوم اعلام كرد و افزود: نبايد هيچ عملي را كوچك بشماريم، زيرا شايد همان عمل ناچيز از نظر ما، در پيشگاه خداوند منان، مورد توجه قرار گيرد .
وي افزود: در دعا كردن بايد مراقب باشيم كه چه الفاظ و عباراتي را به كار مي بريم، و نبايد هيچ دعايي را هم دستكم بگيريم، چه بسا خداي بزرگ در هر كدام از آنها، دعاي انسان ها را اجابت كند .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه غضب الهي در كوچك شمردن گناهان قرار داده شده است افزود: بزرگترين گناه نزد خداي متعال، كوچك شمردن گناهان و اصرار بر آنهاست .
حجت الاسلام و المسلمين كاردان، همچنين گفت: خداوند ولي خودش را در ميان مردم مخفي كرده است، و از اين رو نبايد، به هيچ انساني نگاه حقارت آميز داشته باشيم، زيرا چه بسا كساني كه از ديد ما حقير و ناچيز به حساب آيند، نزد خدا جايگاه رفيع و بلندي داشته باشند .
گفتني است برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، شامل سخنراني و مداحي و مرثيه سرايي، هر روز صبح پس از نماز جماعت صبح، و زيارت عاشورا در صحن حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و هر شب ، پس از نماز جماعت مغرب و عشاء، در سرداب حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع)، براي زائران ايراني عتبات عاليات، برگزار مي شود .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین